Det er jo ingenting192 innlegg igjen for å nå 1500! Det må jeg jo kunne klare
Heia, heia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ingenting192 innlegg igjen for å nå 1500! Det må jeg jo kunne klare
Hehe...signerer denIkke mange dagene igjen nå såå mye som skjer siste delen av mnd her nå er jeg glad jeg allerede er over 1500
God morgon alle saman
God morgen snupperGod morgen! Sovet godt?
God morgen!! I dag er det jo så supert vær at vi må ta oss en tur ut Men først må minsten våkne og jeg må få i meg frokostGod morgen snupper
Sovet som en stein!
Dagens planer??
Så deiligGod morgen!! I dag er det jo så supert vær at vi må ta oss en tur ut Men først må minsten våkne og jeg må få i meg frokost
God morgen, KenguGod morgen alle sammen
Solen skinner
Solen skinner her og Deilig!God morgen alle sammen
Solen skinner
Ja helt frem til i morgen, for da kommer snøen igjen.God morgen, Kengu
Sola skinner her også! Vår<3
Jobb, middag, heimekos, møte, sofa, sove. Hehe.God morgen snupper
Sovet som en stein!
Dagens planer??
God morgen alle sammen
Solen skinner
Herlig!! Her ogGod morgen, Kengu
Sola skinner her også! Vår<3
Mest sannsynlig menn blir jo litt tullete når de ser damer som gråterhuff så kjedelig hehe ja jeg ble helt overrasket, men kanskje det kan ha noe med at jeg kastet opp/gråt på toalettet? hadde verdens verste start på dagen og taklet det bare ikke.. så han var veldig kjekk idag heldigvis
ikveld har vi vært og kjøpt barnevogn, så nå er dagen litt bedre <3
Huffda. God bedring til den som er syk Er kjedelig å måtte sitte inne på sånne dager! Hva gjør dere da?Så deilig
Herlig vær her også! Men vi kommer oss jo ikke ut pga sykdom...
Hahaha. Ja, det er rart hvordan ting utvikler seg Forumet kommer i siste rekke.Er rart hvor vanskelig jeg synes det å klare 1500innlegg nå i desember var det jo unnagjort på to dager haha!
God morgon alle saman
God morgenGod morgen! Sovet godt?
Årh heldige deg !Ikke mange dagene igjen nå såå mye som skjer siste delen av mnd her nå er jeg glad jeg allerede er over 1500
Nja får håpe jeg kommer overDet er jo ingenting
Heia, heia!
Ja er mer det at mini er så krevende for tiden hun sov mer førHahaha. Ja, det er rart hvordan ting utvikler seg Forumet kommer i siste rekke.
Hehe helt sikkert, har enda ikke fått mannet meg opp til å ringe den forbaska regionslederen min -.- ødelegger bare dagen idag også :/Mest sannsynlig menn blir jo litt tullete når de ser damer som gråter
Hva slags vogn ble det?