Weee Og da er vi 1 mnd nærmere Juli som er min mnd9 dager igjen av mars ja wow ! Nå kommer april !! Min termin måned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Weee Og da er vi 1 mnd nærmere Juli som er min mnd9 dager igjen av mars ja wow ! Nå kommer april !! Min termin måned
Jeg var så veldig effektiv i starten nå går det tregt! Men jeg skal nok klare det
Woho håper det går fortWeee Og da er vi 1 mnd nærmere Juli som er min mnd
Går enda raskere til juni :OWoho håper det går fort
Ja håper detGår enda raskere til juni :O
Ja jeg er sånn der gal dame vet duAha du er sånn du
Uff da, klem til deg.Bestefar min døde i går, så blir nok ikkje prioritert. Havnar på topp 100 og det er bra nok premiar der heldigvis
Helt tulleruskJa jeg er sånn der gal dame vet du
Var ikke det før jeg begynte å henge her inne daHelt tullerusk
Da er det sikkert vår skyld at du har blitt som du har blittVar ikke det før jeg begynte å henge her inne da
Det er vel ingen tvil om at jeg kan skylde på dere nei.Da er det sikkert vår skyld at du har blitt som du har blitt
Må være en deilig følelse å ha noen å skylde på?!Det er vel ingen tvil om at jeg kan skylde på dere nei.
Ja alltid greit å ha noen å skylde på.Må være en deilig følelse å ha noen å skylde på?!
Wee så spennende9 dager igjen av mars ja wow ! Nå kommer april !! Min termin måned
Kondolerer <3Bestefar min døde i går, så blir nok ikkje prioritert. Havnar på topp 100 og det er bra nok premiar der heldigvis
Haha ja det var det daHeia, heia
La innleggene strømme på!
Æsj...så slitsomtHvilke planer har dere for dagen da?
Formen er crap idag også, kastet opp 2ganger til nå. Første gang ut over hele huset, æsj! Stakkars samboeren som vasket opp selv om jeg satt å gråt på toalettet og sa jeg skulle ta det ikke en god dag nei..
Huff ja -.- hehe god planÆsj...så slitsomt
Her er jeg alene med 3 små...den minste syk
Mine planer er å få dem i seng
Her har det og vært mye kvalme og oppkast på formiddagen, i tillegg lå samboeren på ungen sitt rom med en lett form for omgangssyke og en unge i toppform som måtte hs en feberfri dag hjemme...Hvilke planer har dere for dagen da?
Formen er crap idag også, kastet opp 2ganger til nå. Første gang ut over hele huset, æsj! Stakkars samboeren som vasket opp selv om jeg satt å gråt på toalettet og sa jeg skulle ta det ikke en god dag nei..