Det klarer vel du lett, jeg skal skrive 100innlegg til denne mnd.Manger 3-400. På 9 dager. Prøver ikke, men kommer over om ikle noe skjer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer vel du lett, jeg skal skrive 100innlegg til denne mnd.Manger 3-400. På 9 dager. Prøver ikke, men kommer over om ikle noe skjer
Må vel til med det etthvertSå dårlig gjort!!!
Er det aktuelt å søke hjelp for å lage en 2016-skatt?
Eg skal berre ha 750 tilDet klarer vel du lett, jeg skal skrive 100innlegg til denne mnd.
Forbauser meg ikkeDen var det
Om dagen da eller?Det klarer vel du lett, jeg skal skrive 100innlegg til denne mnd.
Hahaha nei til sammenOm dagen da eller?
Det klarer du helt sikkert om du går inn for detEg skal berre ha 750 til
Tullehøne igjenHahaha nei til sammen
Å joda, ellers må jeg skrive 1100, det blir litt mye igjen.Tullehøne igjen
Du klarer ikke begrense deg til kun 100 innlegg før mars er omme
Hvorfor disse tallene??Å joda, ellers må jeg skrive 1100, det blir litt mye igjen.
Eg skal det. Null stress litt skippertak berreDet klarer du helt sikkert om du går inn for det
Nei er du gal, jeg skal ha 23 000 innlegg, det er rundt tallHvorfor disse tallene??
Kan du ikke skrive 576 i løpet av disse dagene?
Runde tall er fine greier.Nei er du gal, jeg skal ha 23 000 innlegg, det er rundt tall
Oh yeah, meg blant annetMange flere tipper nok over de siste dagene ja
Ser dårleg ut her - trudde eg skulle nå det men dei kommande dagane blir så hektiske
Må være stille resten av mnd da kanskje, så starter vi på nytt neste mnd.Runde tall er fine greier.
Men skal du for alltid være stille etterpå? Eller var rund akkurat ved midnatt?