Ikke i bruk
Forumet er livet
Wooooha, bare 9 dager igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg var innstilt på vår nåJa, desverre
Men er det ikke alltid sånn i mars da
Oi oi helt sykt !Wooooha, bare 9 dager igjen
hehe ja det er greit..Hehe...greit å bremse tiden litt
Blir så fort store atte..
er jo så koselig å se på forestillingene, snakke med skuespillerne ++Ok, kjekt å vite
Hura for det, ikke lenge til påskeferien da!!Wooooha, bare 9 dager igjen
Haha det var i grunn jeg også!Nei jeg var innstilt på vår nå
Så gøy dahehe ja det er greit..
Hun snakker jo som en 5-åring så det er vel derfor det er lett å tro hun er eldre
Høres veldig gøy uter jo så koselig å se på forestillingene, snakke med skuespillerne ++
Hun her har snakket rent siden hun var 14 mnd, det ordforrådet hun hadde da hun var 1,5 år var helt vanvittig.Så gøy da
Min snart 3 åring snakker desverre lite....og det han sier er ikke lett å forstå
Det anbefales hvertfall, skulle gjerne vært der igjen.Høres veldig gøy ut
Håper vi klarer å få til en tur!
Veldig artigHun her har snakket rent siden hun var 14 mnd, det ordforrådet hun hadde da hun var 1,5 år var helt vanvittig.
Stoler på deg og anbefalingen jegDet nabefales hvertfall, skulle gjerne vært der igjen.
Håper det gjør det her å !Haha det var i grunn jeg også!
Her smelter det heldigvis allerede
Godt det.Hura for det, ikke lenge til påskeferien da!!
Ja helt klart noen som er det, vår var ikke det. Fetteren hennes som er et halvt år yngre har omtrent akkurat begynt å snakke.Veldig artig
Noen er vanvittig tidlig ute med språk!
Det gjør det nok om ikke så lengeHåper det gjør det her å !
Wooooha, bare 9 dager igjen
Rart det er så stor forskjellJa helt klart noen som er det, vår var ikke det. Fetteren hennes som er et halvt år yngre har omtrent akkurat begynt å snakke.
Min hørte ikke han da, ikke rart han ikke snakketRart det er så stor forskjell
Jeg har to trege med språk, og en ganske kjapp