Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da er det jo ikke så rart stakkarsMin hørte ikke han da, ikke rart han ikke snakket
Det eksploderte da hn fikk dren
Uff...så ekkelMå dele denne deilige pizzaen jeg lagde Vis vedlegget 109121
Mange flere tipper nok over de siste dagene jaFortsatt fem over 1500, det har det vært et par dager tror jeg. Noen som er ekstra kjappe, men mange flere som kommer denne siste uka.
Det er absolutt liv på forumet
Definitivt. Det er jo lenge igjen, og mange over tusenMange flere tipper nok over de siste dagene ja
Neida, ingen kommer til å gjøre det.Mange flere tipper nok over de siste dagene ja
Nå kan jo håpe....Neida, ingen kommer til å gjøre det.
Håp er viktig , er det ikke?Nå kan jo håpe....
Det er det absolutt. Jeg håper jo veldig for tiden.Håp er viktig , er det ikke?
Jepp, så det strømmer nok påDefinitivt. Det er jo lenge igjen, og mange over tusen
Haha...tullehøneNeida, ingen kommer til å gjøre det.
Jeg håper virkelig sammen med degDet er det absolutt. Jeg håper jo veldig for tiden.
Dog ikke på at ikke flere passerer 1500, men at det at jeg sover på dagen for andre gang ikke bare skyldes at jeg er trøtt.
Eller jo, at jeg er trøtt. Men sånn trøtt som da jeg ventet eldste, og sovna på sofaen hver dag føste måned.
Jeg er seks dpo, og vet det er for tidlig. Men som du sier, håp er viktig.
Håper med degDet er det absolutt. Jeg håper jo veldig for tiden.
Dog ikke på at ikke flere passerer 1500, men at det at jeg sover på dagen for andre gang ikke bare skyldes at jeg er trøtt.
Eller jo, at jeg er trøtt. Men sånn trøtt som da jeg ventet eldste, og sovna på sofaen hver dag føste måned.
Jeg er seks dpo, og vet det er for tidlig. Men som du sier, håp er viktig.
Jeg, tullehøne??? Næsj da, du som er detHaha...tullehøne
Å neida, jeg tuller sjelden???Jeg, tullehøne??? Næsj da, du som er det
Manger 3-400. På 9 dager. Prøver ikke, men kommer over om ikle noe skjerJepp, så det strømmer nok på
Hvordan ligger du ann?
Så dårlig gjort!!!Håper med deg
Vårt håp denne mnd forsvant i dag...
Det går nok av seg selv, jaManger 3-400. På 9 dager. Prøver ikke, men kommer over om ikle noe skjer
Den var detUff...så ekkel
Neida, den så nydelig ut!!