den vil jeg også ha, hadde passet perfekt her. Satser på å vinne den først, så teste positivt litt senere den mnd.Og nå som jeg fikk pos.test i går vil jeg vaffal ha den vugga!!!! haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
den vil jeg også ha, hadde passet perfekt her. Satser på å vinne den først, så teste positivt litt senere den mnd.Og nå som jeg fikk pos.test i går vil jeg vaffal ha den vugga!!!! haha
Ja, det kan bli deilig det.Her blir det null netttid i påsken omtrent. Blir deilig..
det går nok helt sikkert ned ja skal du seJa, trur det går i orden skal følge med å sjå om snittet går ned. Hehe
Håper du får den daOg nå som jeg fikk pos.test i går vil jeg vaffal ha den vugga!!!! haha
føler plutselig dagene går veldig fort nedover her godt det, har oul 1.april så greit å ha noe annet å fokusere påOjsann... 7 dager igjen
ja er blitt roligere på 2015 tråden iallefallFlere av dere aktive har jo fått baby nå i mars, det merkes det ja. Særlig på 2015-tråden.
jaaaa håper siste uken går fort, teller ned til oul 1.april <3April, nå kan du bare komme
wee så flink du er1500 i boks innen dagen vil jeg tro
absolutt klar for siste innspurtNå nærmer april seg med stormskritt. er folk klar for siste innspurt?
wææ fikk hun positiv?? yay! Det var det jeg saaaaGodt jobba. Er kanskje ekstra lett like etter positiv test?
wee gratulerer sååå mye med positiv test <3Ja, ble jo litt eksta gira
935 igjen blir bra detOh yeah!! Go go go
Mange innlegg igjen du?
Jeg har ikke et mål om å ha peil engang.Hakke peil på meg selv
300 innlegg igjen, det kan gå6 days to go
Wooow, klarer du så mange på 6 dager da er du god935 igjen blir bra det
Leeeeeeeenge til vi får vite de nye premiene!!!6 days to go