Greitt å få eit slikt boost men du hadde vel komt over uansett, kjenner eg deg rettJa, ble jo litt eksta gira
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greitt å få eit slikt boost men du hadde vel komt over uansett, kjenner eg deg rettJa, ble jo litt eksta gira
Viktig å passe på lillesøster
Klar som et eggNå nærmer april seg med stormskritt. er folk klar for siste innspurt?
Greitt å få eit slikt boost men du hadde vel komt over uansett, kjenner eg deg rett
Blir jo litt ekstra av sliktJa, ble jo litt eksta gira
Mhm, helt klart. En ny termingruppe man kan delta i også.Blir jo litt ekstra av slikt
Og termingrupper er jo mye gøy!Mhm, helt klart. En ny termingruppe man kan delta i også.
Å, stakkar lille. Ekstra trygt på puppen til mamma dåNå er hun blitt forkjølet også, så da vil hun helst sove på puppen..
Likar innstillingaSåklart Må jo alltid det
Ja, veldig.Og termingrupper er jo mye gøy!
Åhh...enda mange dager til jeg skal teste.... Hva er terminen din, hvilket terminforum flytter du inn i?
Oh yeah!! Go go goLikar innstillinga
Ok, det blir jo evt desember på meg.Ja, veldig.
Er jo litt aktivitet på okt 2013 enda og, så det er kjekt.
Etter mine beregninger så blir termin 30nov, så nov 2015.
Skal på tidlig ultralyd i uke 8 tenkte jeg, så får nå vite litt mer sikkert da.
Jo 19Du har termin i april har du ikke ?
Å, stakkar lille. Ekstra trygt på puppen til mamma då
Ok, det blir jo evt desember på meg.
Jeg har sneket litt der, bare se, men ser er der ikke noe liv enda. Det er jo ikke så mange som vet om desember-baby enda.
Du kan få den for min del, men jeg vet det er mange andre som er uenig.Og nå som jeg fikk pos.test i går vil jeg vaffal ha den vugga!!!! haha
Du kan få den for min del, men jeg vet det er mange andre som er uenig.
Her blir det null netttid i påsken omtrent. Blir deilig..Jeg spurter nok ikke, men laffer rolig i samme tempo.
Det spørs på været i påskeferien, det kan bli mye innetid....