Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får så vondt av degCd 17, 7 dpo - symptomer (og tanker):
Sov veldig lite igjen i natt. Usikker på om det er pga hormoner eller angst/mild depresjon. Sikkert sistnevnte. Grublingen fortsetter i alle fall. Migrene fikk jeg også i går. Antakeligvis pga lite søvn kombinert med elendig luft på kontoret.
Syntes det er skummelt å nærme seg testing så jeg forbereder meg mentalt på at det ikke går. Leter opp klinikker så jeg kan får prøve letrozol neste gang. Drømmen om to tette er long gone og drømmen om 2025 baby henger i en tynn tråd.
Tempen holder seg oppe, men usikker på hvor nøyaktig den er når jeg sover så lite.
Vis vedlegget 455510
Takk for omtankenFår så vondt av degHåper den sitter denne gangen og at vi kan være i samme termingruppe igjen. Jeg vet det er vanskelig å se nå, men jeg tenker at de kommer til å være ganske tett med barn født i 25/26. Enkelt å si, men jeg heier sånn på deg
Jeg har motsatt bekymring, er de for tette? Er han for liten til å forstå hva som skal skje? Hadde dette vært enklere om vi kunne ha prata mer om det? Jeg trøster meg med at han hvertfall får ha mammaen sin for seg selv en liten stund til, det er jeg sikker på at din også er glad for. Krysser fingrene for deg og håper at hodet gir deg litt mer fred snart. Ta godt vare på deg selv!![]()
Håper du finner noen som kan hjelpe deg gjennom den tunge tida, viktig å ta sånt på alvorTakk for omtankenEr 21 mnd mellom meg og broren min, så var det samme jeg alltid ønsket meg. Merker at MAen har vært mye tyngre enn SAen jeg hadde før førstemann, både fysisk og mentalt, og jeg kjenner ikke meg selv helt igjen om dagen.
Men veldig glad på dine vegne! Tenker gutten din kommer til å bli veldig glad for et søsken når den tid kommer! Kanskje ikke nødvendigvis med en gang, men definitivt etter hvert! Masse lykke til i alle fall![]()
Vi kjøpte et testkit fra Exceed health. Det var veldig nøyaktig og stemte ganske bra med det de sa til oss på klinikken om spermsituasjonen. Utrolig proft system med app og instruksjoner du følger. Man ser på cellene live gjennom et bitte lite forstørrelsesglass som følger med og filmer via appen. Så får man resultatene med en gang, men det er også noen som kontrollsjekker resultatene og går god for de inne på appen.CD 24, 14 dpo:
Tok en test bare for å være helt sikker og den var som forventet helt blenda. Håper mensen kommer snart, selv om jeg ikke forventer den før natt til fredag… Logger av frem til det og skal prøve å fokusere på andre ting. Fortsatt frustrert over hele prosessen, men fornøyd med å ha funnet en gynekolog som tar meg på alvor.
Vurderer også å kjøpe en hjemmetest til mannen bare som en indikasjon på hvordan det står til der.
Takk for tipsDenne hadde vi: https://www.apotekfordeg.no/products/exseed-health-saedkvalitetstest-2-stk2
Superpris på den også![]()