Vil ha nr 2!! ❤️ (etter MA og SA)

6+0:
Fortsatt 2-3 i dag, så nå forsvinner siste rest av håp. Hvis hcg hadde steget med samme tempo som tidligere skulle jeg hatt 3+ nå :sad010Tar en siste i morgen, men så drar jeg bort på påskeferie. Håper bare jeg begynner å blø av meg selv snart og at jeg slipper sykehus igjen.
Fikk også feber i går, så det hjelper ikke akkurat heller. Småen har hatt hånd-, fot og munnsyke denne uken, og jeg er redd jeg får det samme..
Klem :Heartred Vanskelig å tenke positivt når det blir sånn som dette, men vil igjen bare si at det enda er mulig at det går bra ♡ Kanskje du skulle fått deg en akutt ultralydtime..?

Klem :Heartred Vanskelig å tenke positivt når det blir sånn som dette, men vil igjen bare si at det enda er mulig at det går bra ♡ Kanskje du skulle fått deg en akutt ultralydtime..?
Det passer ikke dessverre. BHG er stengt og mannen jobber. Føler uansett ikke det er så mye vits. Har hørt at de ikke ser så mye før man har over et visst nivå av hcg, og der er jo tydeligvis ikke jeg. Håper bare det ikke drar ut

6+1:
Jeg skulle jo gi meg med strimler, men tenkte jeg skulle ta en før jeg evt. tok en digital til. Det var nok lurt for testen har definitivt blitt svakere. I tillegg har jeg begynt over natten å spotte en del brunt, så dette er nok en SA som jeg har følt på hele veien. Litt godt å se at jeg har rett og ikke bare har vært bekymret uten grunn. Venter bare på at det skal ta seg opp ordentlig. Sist SA tok det et døgn, men da var jeg en uke kortere på vei. Jævlig typisk at det skjer når vi drar bort da og jeg ikke kan bruke tampong :sad010
IMG_6824.jpeg

6+1:
Jeg skulle jo gi meg med strimler, men tenkte jeg skulle ta en før jeg evt. tok en digital til. Det var nok lurt for testen har definitivt blitt svakere. I tillegg har jeg begynt over natten å spotte en del brunt, så dette er nok en SA som jeg har følt på hele veien. Litt godt å se at jeg har rett og ikke bare har vært bekymret uten grunn. Venter bare på at det skal ta seg opp ordentlig. Sist SA tok det et døgn, men da var jeg en uke kortere på vei. Jævlig typisk at det skjer når vi drar bort da og jeg ikke kan bruke tampong :sad010
Vis vedlegget 458503
Klem ♡

6+1:
Jeg skulle jo gi meg med strimler, men tenkte jeg skulle ta en før jeg evt. tok en digital til. Det var nok lurt for testen har definitivt blitt svakere. I tillegg har jeg begynt over natten å spotte en del brunt, så dette er nok en SA som jeg har følt på hele veien. Litt godt å se at jeg har rett og ikke bare har vært bekymret uten grunn. Venter bare på at det skal ta seg opp ordentlig. Sist SA tok det et døgn, men da var jeg en uke kortere på vei. Jævlig typisk at det skjer når vi drar bort da og jeg ikke kan bruke
:sorry::Heartred Ta vare på deg selv, så håper jeg der klaffer snart og holder helt til termin

Nei, nå ble jeg så lei meg. Det var ikke sånn her det skulle ende :sorry:
Sender deg en kjempe klem :Heartred

6+1:
Vis vedlegget 458503
Så leit å lese! Dessverre pleier magefølelsen å stemme :( Her spottet jeg brunt i helgen, men fortsatt ikke tatt seg opp. Er noe skikkelig dritt. Stor trøsteklem fra meg :Heartred

Så lei meg for at det ikke gikk veien, er så forferdelig tungt å miste:sad010Som regel pleier magefølelsen å stemme, og når hcg-stigning er treg hos meg, betyr det dessverre alltid dårlig nytt❤️ Sender deg store og varme trøsteklemmer❤️:smiley-angelic003

6+3 / CD 1?:
Nå kan jeg ikke lenger bruke kun truseinnlegg. Fossblør ikke enda, men kommer en del rødt og noen små klumper på papiret og i do, så lurer på om jeg skal regne dagen i dag som syklusdag 1. Håper uansett det tar seg kjapt opp videre og blir fort ferdig. Blir veldig spennende å se hvordan syklus blir nå. Sist SA ble jeg jo gravid 2 uker etter at jeg begynte å blø, så håper sånn at historien gjentar seg, men etter MAen har det jo tatt lang tid og syklusen har vært litt på bærtur. Føler uansett at jeg har ventet lenge nok og mistet nok ganger nå! :(
Usikker på om jeg kan bruke letrozol umiddelbart eller om jeg bør vente en syklus. Vanskelig å få spurt gynekolog midt i ferien…
Har heller ikke tatt flere tester, men tenkte å ta en i morgen og oppdatere legen med resultatet. Siden han har vært så tilbakeholden med å konkludere vil jeg ha det rosa på hvitt først!

Last edited:
Huff, dette var skikkelig leit! Også i påsken da. Jeg håper også det klaffer raskt for deg nå. Noen tror jo at man er mer fertil etter en abort, så det kan man håpe på. Klem.

Huff, dette var skikkelig leit! Også i påsken da. Jeg håper også det klaffer raskt for deg nå. Noen tror jo at man er mer fertil etter en abort, så det kan man håpe på. Klem.
Ja, dette var skikkelig dritt. Hadde håpet å oppdatere tittelen her med «gravid» ikke «SA»… Det eneste positive er at kroppen sannsynligvis fikser det selv denne gangen, det hjelper litt mentalt!
Har for øvrig erfaring både med at det kan gå fort og ta lang tid å bli gravid etter abort. Håper sånn på førstnevnte :smiley-angelic001

CD2?:
Syntes denne tellingen er vanskelig og er usikker på hva som er CD1 egentlig. Blør rødt, men hadde forventet mer nå. Irriterende at det ikke bare kan gå fort for en gangs skyld. Testet også i dag og testen er litt sterkere enn på tirsdag :dead: Tipper det har med urinkonsentrasjon å gjøre, men hadde jo håpet på litt nedgang. Prøver igjen på mandag

Edit: blødningen har tatt seg opp med store koagler. Har kramper og mye tyngdefølelse, så ingen tvil om hva som skjer nå. Glad det endelig kom ordentlig i gang!

IMG_6859.jpeg

Last edited:
CD3:
Tror det verste er over. Blør fortsatt mye, men krampene og klumpene som kom i går har gitt seg i alle fall. Har troen på at det går ganske fort videre. Håper på eggløsning innen cd 14. Sånn var det forrige SA i alle fall.
Mentalt går det litt opp og ned. Har perioder hvor jeg har det ok, men også stunder der alt kjennes helt håpløst. Det som suger mest akkurat nå er at jeg føler meg ekstremt usosial og vil bare isolere meg fra verden, men vi er på påskeferie og har planer med familie og venner hver dag. Hjelper ikke å blø som en gris heller :dead:

CD3:
Tror det verste er over. Blør fortsatt mye, men krampene og klumpene som kom i går har gitt seg i alle fall. Har troen på at det går ganske fort videre. Håper på eggløsning innen cd 14. Sånn var det forrige SA i alle fall.
Mentalt går det litt opp og ned. Har perioder hvor jeg har det ok, men også stunder der alt kjennes helt håpløst. Det som suger mest akkurat nå er at jeg føler meg ekstremt usosial og vil bare isolere meg fra verden, men vi er på påskeferie og har planer med familie og venner hver dag. Hjelper ikke å blø som en gris heller :dead:
:Heartred :Heartred

Sender deg en god klem :Heartred Det er tøft å stå i det og face en påske med smil og hygge når man står i en abort. Det er sterke kontraster. Har vært i noen sånne situasjoner der jeg aller mest har hatt lyst og stå å skrike.

CD4:
Blødningen har avtatt litt, men må fortsatt bruke bind. Håper det går over til spotting ila de neste par dagene. Når jeg sendte melding til legen med hva som var på gang fikk jeg tidenes standardsvar med at jeg ikke må bade og ha sex på 2 uker. Veldig frustrerende når jeg har fortalt han hvor mye jeg har slitt psykisk i vinter og når jeg ble gravid igjen også er det alt han kommer med. Håper virkelig jeg får plass hos ny lege jeg står på venteliste til snart!
Skal til Amathea på torsdag. Gruer meg, men tror jeg bare må kvinne meg opp og få pratet ordentlig om dette nå. Håper det kan hjelpe

CD4:
Blødningen har avtatt litt, men må fortsatt bruke bind. Håper det går over til spotting ila de neste par dagene. Når jeg sendte melding til legen med hva som var på gang fikk jeg tidenes standardsvar med at jeg ikke må bade og ha sex på 2 uker. Veldig frustrerende når jeg har fortalt han hvor mye jeg har slitt psykisk i vinter og når jeg ble gravid igjen også er det alt han kommer med. Håper virkelig jeg får plass hos ny lege jeg står på venteliste til snart!
Skal til Amathea på torsdag. Gruer meg, men tror jeg bare må kvinne meg opp og få pratet ordentlig om dette nå. Håper det kan hjelpe
Håper du får en ny lege! For en hjerteløs behandling. Håper torsdag blir fint, du fortjener det ❤️

CD4:
Er så vondt å trist det her. Bra du drar dit og får snakket om det :Heartred Sender deg en kjempe klem

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp