Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg! Jeg hadde selv MA i august, og skulle hatt termin nå i månedskiftet. To av venninne mine er gravide med termin nå, så vi skulle hatt barselgruppe sammen. Det er ekstra sårt nå. Jeg er på 8dpo i dag, så det er spennende tider, selv om jeg tviler på grunn av dårlig timing.CD 20, 9 DPO:
Negativ test i dag. Ikke antydning til noe engangSkjønner ikke hva som er galt med meg og hvorfor dette plutselig skal være så vanskelig. 2 mnd igjen til jeg skulle hatt termin og fortsatt er jeg ikke i nærheten av å bli gravid igjen, mens andre som nettopp begynte å prøve får det til med en gang. Da blir det nok ikke 2025 baby på meg
Tror jeg må logge av babyverden for nå er det for tøft å se folk være og bli gravide. Burde sikkert slettet brukeren min også så jeg ikke blir fristet. Får se om jeg klarer det. Fikk et angstanfall i går kveld og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen…
Takk! Den kom litt brått på, så er forsiktig optimistisk enn så lenge!Føler med deg! Jeg hadde selv MA i august, og skulle hatt termin nå i månedskiftet. To av venninne mine er gravide med termin nå, så vi skulle hatt barselgruppe sammen. Det er ekstra sårt nå. Jeg er på 8dpo i dag, så det er spennende tider, selv om jeg tviler på grunn av dårlig timing.
Skulle til å si at 9dpo er tidlig, så ser jeg at du har fått positiv test!!Gratulerer så mye!
Så utrolig godt å se streker hos deg ogsåCD 22, 11 DPO:
Vis vedlegget 457180Vis vedlegget 457181
![]()
![]()
Har hatt murringer og søvnløshet i natt, men nå er det veldig velkomment![]()
Tusen takkSå utrolig godt å se streker hos deg ogsåGratulerer så utrolig mye
![]()
Tusen takkÅååh, gratulerer så mye![]()
![]()
Ser jo tydelig stigning fra 26-28, og siden HCG dobler seg annenhver dag så syns jeg dette ser lovende ut så langtUsikker på utviklingen her. La de inn i Premom da de var våte og da ser jeg jo forskjell, men tørre ser de jo helt like ut
Vis vedlegget 457295Vis vedlegget 457296
Takk, satser på det!GratulererDet ser helt fint ut! Jeg har forresten aldri testet positivt tidligere enn 10 dpo, så noen gang er det bare den tålmodigheten … Og graviditeter er noen luringer. Er noen få ganger jeg har vært ganske sikker, men alltid da testet negativt først før positiv dagen etter. Lykke til
![]()
Så fine streker og stigning12 DPO:
Vis vedlegget 457354Vis vedlegget 457355
Jeg tror det er stigning, men jeg stresser litt med dette merker jeg. Er ikke bare bare å bli gravid igjen etter å ha mistet![]()