Vil ha nr 2!! ❤️ (etter MA)

CD 20, 9 DPO:
Negativ test i dag. Ikke antydning til noe engang :sad010 Skjønner ikke hva som er galt med meg og hvorfor dette plutselig skal være så vanskelig. 2 mnd igjen til jeg skulle hatt termin og fortsatt er jeg ikke i nærheten av å bli gravid igjen, mens andre som nettopp begynte å prøve får det til med en gang. Da blir det nok ikke 2025 baby på meg:sad010Tror jeg må logge av babyverden for nå er det for tøft å se folk være og bli gravide. Burde sikkert slettet brukeren min også så jeg ikke blir fristet. Får se om jeg klarer det. Fikk et angstanfall i går kveld og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen…
Føler med deg! Jeg hadde selv MA i august, og skulle hatt termin nå i månedskiftet. To av venninne mine er gravide med termin nå, så vi skulle hatt barselgruppe sammen. Det er ekstra sårt nå. Jeg er på 8dpo i dag, så det er spennende tider, selv om jeg tviler på grunn av dårlig timing.

Skulle til å si at 9dpo er tidlig, så ser jeg at du har fått positiv test!! :nailbiting::nailbiting: Gratulerer så mye!

Føler med deg! Jeg hadde selv MA i august, og skulle hatt termin nå i månedskiftet. To av venninne mine er gravide med termin nå, så vi skulle hatt barselgruppe sammen. Det er ekstra sårt nå. Jeg er på 8dpo i dag, så det er spennende tider, selv om jeg tviler på grunn av dårlig timing.

Skulle til å si at 9dpo er tidlig, så ser jeg at du har fått positiv test!! :nailbiting::nailbiting: Gratulerer så mye!
Takk! Den kom litt brått på, så er forsiktig optimistisk enn så lenge! :nailbiting:

Så leit å høre å at du også har opplevd dette, det er så utrolig tøft å stå i. Spesielt nå rundt termin og når venninnene dine "går videre uten deg" :Heartred
Håper virkelig det klaffer for deg også!!

Usikker på utviklingen her. La de inn i Premom da de var våte og da ser jeg jo forskjell, men tørre ser de jo helt like ut :confused:

IMG_6724.jpegIMG_6723.jpeg

Gratulerer :Heartred Det ser helt fint ut! Jeg har forresten aldri testet positivt tidligere enn 10 dpo, så noen gang er det bare den tålmodigheten … Og graviditeter er noen luringer. Er noen få ganger jeg har vært ganske sikker, men alltid da testet negativt først før positiv dagen etter. Lykke til :love7

Gratulerer :Heartred Det ser helt fint ut! Jeg har forresten aldri testet positivt tidligere enn 10 dpo, så noen gang er det bare den tålmodigheten … Og graviditeter er noen luringer. Er noen få ganger jeg har vært ganske sikker, men alltid da testet negativt først før positiv dagen etter. Lykke til :love7
Takk, satser på det! :love017 Har jo vært gravid noen ganger nå og det er jo helt umulig å ikke sammenligne seg med seg selv fra tidligere! :smiley-ashamed004

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp