Nei, det var ikke sånn det skulle gå. Som om jeg ikke var langt nok nede fra før. Og nå må jeg dra på jobb og late som om alt er braNei, det her er ikke den økningen man skulle ønske. Kjenner jeg blir kjempe lei meg på dine vegne nå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det var ikke sånn det skulle gå. Som om jeg ikke var langt nok nede fra før. Og nå må jeg dra på jobb og late som om alt er braNei, det her er ikke den økningen man skulle ønske. Kjenner jeg blir kjempe lei meg på dine vegne nå![]()
Sender deg en kjempe klemNei, det var ikke sånn det skulle gå. Som om jeg ikke var langt nok nede fra før. Og nå må jeg dra på jobb og late som om alt er bra![]()
I følge denne tabellen så ser det ikke ille ut14 DPO:
Fasit på dagens blodprøve er hcg på 65. Godt under medianen mao. Den burde vært høyere nå mtp når jeg testet positivt, så nå er det bare å vente på neste resultat og sannsynlig blødning. Har bedt legen om sykemelding. Håper virkelig jeg får det
Takk, men ikke i følge andre tabeller jeg har sett. Det er i nedre sjiktet. Men når testene ikke øker og symptomene forsvinner er jo ikke det et godt tegnI følge denne tabellen så ser det ikke ille utJeg krysser fingre og tær for deg!
Huff, det er leit når forumet føles som en belastning i stedet for en støtte. Syntes også det var vondt å forholde meg til gravide da jeg mistet og prøvde å bli gravid igjen. Det er knalltøft!CD 20, 9 DPO:
Negativ test i dag. Ikke antydning til noe engangSkjønner ikke hva som er galt med meg og hvorfor dette plutselig skal være så vanskelig. 2 mnd igjen til jeg skulle hatt termin og fortsatt er jeg ikke i nærheten av å bli gravid igjen, mens andre som nettopp begynte å prøve får det til med en gang. Da blir det nok ikke 2025 baby på meg
Tror jeg må logge av babyverden for nå er det for tøft å se folk være og bli gravide. Burde sikkert slettet brukeren min også så jeg ikke blir fristet. Får se om jeg klarer det. Fikk et angstanfall i går kveld og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen…
Jeg syntes det her er så trist og jeg håper at det snur og testene blir sterke14 DPO:
Fasit på dagens blodprøve er hcg på 65. Godt under medianen mao. Den burde vært høyere nå mtp når jeg testet positivt, så nå er det bare å vente på neste resultat og sannsynlig blødning. Har bedt legen om sykemelding. Håper virkelig jeg får det
Takk, kjære degJeg syntes det her er så trist og jeg håper at det snur og testene blir sterkeBlir så lei meg på dine vegne for at du må gå igjennom det her
![]()
Det er grusomt å se de som blir gravide ja. Prøver å ikke lese så mye uten om dagboken min akkurat. Problemet er jo at jeg ikke har noen i livet mitt jeg kan snakke med om dette, så det er vanskeligHuff, det er leit når forumet føles som en belastning i stedet for en støtte. Syntes også det var vondt å forholde meg til gravide da jeg mistet og prøvde å bli gravid igjen. Det er knalltøft!
Leit å se hvor vanskelig det har vært for degFøler med deg
Det sies at man ikke skal måle stigning på tester. Det kan være forskjellig fargestoff, forskjellig konsentrasjon på urinen og - tror jeg - forskjell på hvor lenge man dypper pinnen (min teori). Men jeg vet så alt for godt hvor vanskelig det er å la være! Vi slet lenge med å bli gravide, 3,5 år. Så satt spiren ved hjelp av letrozol. Så ble jeg, overraskende nok, spontant gravid i sommer, men mistet i MA i uke 9-ish. Fosteret slutter å utvikle seg i uke 7. Sidan da har vi prøvd igjen, uten hell, både med og uten letrozol (som forøvrig er utgått på dato). Jeg hadde en kjemisk i desember, men testene mine ble aldri like sterke som dine! Prøv å puste frem til du skal ta ny blodprøve, alt håp er ikke ute selv om det føles sånn. Forumet her er fantastisk og støttende, men jeg forstår deg godt. Det er knalltøft å være med IKM-gruppene og se alle positive tester. Vi er vel i samme gruppe denne gangen, jeg er 12dpo idag og det skjer ikke for oss denne gangen heller. Om du vil meldes privat er det bare å sende meg melding![]()
Huff. Det er tungt! Har du vurdert å snakke med Amathea? De var kjempefine å snakke med da jeg trengte det.Det er grusomt å se de som blir gravide ja. Prøver å ikke lese så mye uten om dagboken min akkurat. Problemet er jo at jeg ikke har noen i livet mitt jeg kan snakke med om dette, så det er vanskelig![]()
Ja, fastlegen anbefalte meg å kontakte det. Men jeg syntes sånt er veldig vanskelig og litt kleint. Har liksom alltid klart meg selvHuff. Det er tungt! Har du vurdert å snakke med Amathea? De var kjempefine å snakke med da jeg trengte det.
Skjønner. Jeg tror det er mulig å få møter med dem over telefon, om det er lettere. Vi mennesker er jo ikke laget for å klare oss sjøl, og trenger av og til å lene oss litt på andre, men forstår godt at det ikke føles naturlig for deg.Ja, fastlegen anbefalte meg å kontakte det. Men jeg syntes sånt er veldig vanskelig og litt kleint. Har liksom alltid klart meg selv
Telefon er om mulig enda verre. Har ekstremt telefonskrekkSkjønner. Jeg tror det er mulig å få møter med dem over telefon, om det er lettere. Vi mennesker er jo ikke laget for å klare oss sjøl, og trenger av og til å lene oss litt på andre, men forstår godt at det ikke føles naturlig for deg.
Ja, det forstår jeg! Lykke til i morgen.Telefon er om mulig enda verre. Har ekstremt telefonskrekk
Men skal prøve å kvinne meg opp! Vil bare få resultatet svart på hvitt i morgen først.