Vil dere vite kjønnet?

Peony

Elsker forumet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vil dere vite hvilket kjønn som skjuler seg der inne, eller vil dere ha det hemmelig?
Hvorfor/hvorfor ikke?
 
Jeg så det veldig lett på oul forrige gang, og vil gjerne vite det denne gangen og. Lettere å forberede ting, og får et annet forhold til babyen da. :happy:
 
Jeg vil vite, fordi jeg er så nysgjerrig :p
 
Jeg vil vite fordi da kan vi bli enige om navnet og kjøpe klær som passer kjønnet. Jeg er fryktelig nysgjerrig for vi har to gutter og lurer på om det blir jente denne gangen.
 
Jeg vil ikke vite det. Det var spennende og fint å vente.Det var så flott å få den overraskelsen når storebror kom! Pappaen fortalte meg at det ble en gutt. Ønsker det samme nå, så håper det ikke syns på UL eller at noen forsnakker seg.
 
Jeg vil vite det:Heartpink:Heartblue spiller ingen rolle hva det blir bare alt går bra:rolleyes:
Har jente fra før, så ei lita prinsesse til hadde vært superkoselig eller en liten prins som blir sjefen i huset:rolleyes::p
 
Jeg vil vite fordi jeg er så nysgjerrig. Jeg syntes også det er lettere å knytte seg til den lille i magen når jeg kan fundere litt rundt navn, handle inn klær osv. I tillegg har vi en haug i familien som gjerne strikker, og de ville nok strikket litt mer feminine ting om vi venter en jente :dummy1: Vi har allerede masse strikk til gutt :dummy:
 
Vi har ikke blitt enige om vi vil vite kjønnet enda :shifty:
 
Jeg vil vite. Er så fæl til å dagdrømme, og da er det fint å vite hvem jeg drømmer om. :shy:
 
Ja, vi vil vite :)
 
Vil også vite :) klarer ikke å vente så lenge med å finne ut haha! 18 uker er MER enn nok!
 
Vi vil vite, vi er begge alt for nyskjerrige til å ikke vite. Også er vi så heldige å ha strikkere i familien, så da får dem tid til å strikke litt før babyen kommer. :joyful:
 
Vi har ikke diskutert det enda, men tipper det blir å ville vite hva det blir ved oul. Vi er begge altfor nysgjerrige til å vente til august neste år :p
 
Jeg vil ikke vite! Men samboer er helt bestemt på å vite, så da får jordmor hviske det til han :joyful: Håper jeg ikke ser det på oul og at han klarer å holde seg til august!
 
Vi vil vite denne gangen også :love7 vi har ei jente fra før så ei til prinsesse hadde vært koselig <3 og ikke minst økonomisk med tanke på alt vi har tatt vare på etter jenta. :Heartpink Men en gutt er såklart velkomment det også. Håper bare barnet er friskt. Så lenge det er det så er det uansett
 
Vi vil vite☺️ mest for å dekke nyskjerrigheten min. Håper mest på jente, pga familiehistorikk når det kommer til gutter. Men jeg blir gla unz om jeg får gutt eller jente ☺️
 
Ja, vi håper å få vite kjønnet på oul. Alt blir litt mer konkret da:)
 
Jeg vil vite kjønnet fordi jeg vet at jeg er så veldig nysgjerrig så klarer sikkert ikke vente :hilarious: Men virker jo veldig gøy å vente om en har tålmodighet til det! Mannen vil ikke vite, så vi får se hva det blir til :rolleyes: Redd jeg vil forsnakke meg om kun jeg får vite det :dead:
 
Back
Topp