Vil dere vite kjønnet?

Jeg har 3 gutter fra før, og typen har en gutt. Må si at det trengs en jente i flokken, men blir ikke overrasket om det er enda en gutt
 
Noen som vet når er det tidligste man kan se kjønnet? Skal på TUL 10+0, så hadde vert kjekt om vi kunne sett det da. :joyful:
Jeg har hørt uke 13 eller 14 for ultralyd. Før det er kjønnsorganene visstnok helt like.
 
Ja! Er altfor utålmodig, hadde aldri klart å vente til fødsel... Siste fikk vi ikke svar på OUL, så da bestilte jeg privat for å få vite det sikkert :D
 
Vil egentlig ikke vite. Men er ikke min tur å bestemme... Så vi skal nok vite det denne gang. Er mer spennende å ikke vite da. Bonus er å irritere alle andre nysgjerrige folk :knegg:
Men det er jo greit å kunne forberede seg på hvilken farger vi velger i klær osv og da. Så det er helt greit å vite det og. Har visst det med 3 av 6.
 
Vil vite! Er så nysgjerrig på hva som skjuler seg der inne!
 
Vi vil også vite, men har snakket om å la være! Tror ikke noen av oss kommer til å klare å vente :p Blir første også, så veldig greit å vite med tanke på innkjøp!
 
Vanskelig spørsmål:shy:
En del av meg har veldig lyst og en annen del trenger egentlig ikke å vite det.
Men tror nok ikke jeg kommer til å klare å si nei hvis de spør på OUL:hilarious:
 
Vil vite. Klarer ikke vente og vil vite om det kan bli gjenbruk av klær fra storesøster :)
 
Vi skal ikke vite:)
 
Vi vil ikke vite det❤️ Vi vil spare på spenningen til fødsel og se kjønnet da:) vi har en gutt fra før, så har litt klær babyen kan bruke uavhengig av kjønn❤️ vi skal la min bestevenninne vite det som er super på å holde ting hemmelig, slik at hu kan gå ut å kjøpe klær og komme på barsel med det
 
Jeg har ikke bestemt meg ennå, om jeg vil vite det eller ikke.. Sikkert praktisk med tanke på å begynne å tenke på navn og evt klesinnkjøp.. skal på TUL om en uke,bare for å se om det er liv der,men de ser vel kanskje ikke kjønnet så tidlig..
 
Vi har bestemt oss denne gangen for å la det bli en overraskelse! Sist fikk vi tvillinger og da var det greit å vite;) Er veldig spent på å vente til fødsel, men tror det blir veldig spesielt og fint! Siden vi har to jenter fra før så hadde det vært fint med en liten lillebror:angelic:
 
Vi vil gjerne vite, er så spent på hva som gjemmer seg der inne!
 
Back
Topp