Vil dere vite kjønnet?

Vil absolutt vite det:happy: har ikke tålmodighet til å vente til termin:hilarious:
 
Vil vite om det er en lillebror eller lillesøster :)
 
Jeg vil vite, samboeren vil ikke. Jeg tenker å få det skrevet på en lapp, og gjør noe spesielt utav det.
Vi har to gutter ifra før - og jeg klarer absolutt ikke å vente til fødsel før vi får vite om det blir kun gutter hos oss eller om det kommer lillesøster. :nailbiting:
Blir uansett glad enten det er enda en gutt eller om det blir jente:Heartbigred
 
Vi snakker litt om å velge å ikke vite det denne gangen, men har ikke bestemt oss helt
 
Ønsker å få vite det ganske så tidligt, syntes set er greit iforhold til det praktiske og det å tenke på navn å slikt:happy:
 
Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn. Men er så nysgjerrig av meg så vi får se.:p
 
Her er det ikke spørsmål engang:yuck: vi MÅ vite, for vi er så sykt nysgjerrige:p men jeg har ikke lyst å fortelle hva vi får til andre, så vi får se om jeg greier å kneppe igjen;)
 
Vi ønsker å vite, har ikke tålmodighet til å vente helt til august.
 
Vil vite Greit med tanke på kler. Og så har vi et sterkt ønske om ei jente. Det går bra om det er en gutt, men jeg vet jeg vil bli skuffet med en gang. Den skuffelsen vil jeg bli ferdig med før fødselen. Litt teit, men slik er det. Knytter meg mer til baby vist vi kan planlegge navn osv
 
Først ønsket jeg ikke å vite, men nå klarer jeg ikke vente! Håper å få se det på TUL i 13+4 :)
 
Noen som vet når er det tidligste man kan se kjønnet? Skal på TUL 10+0, så hadde vert kjekt om vi kunne sett det da. :joyful:
 
Noen som vet når er det tidligste man kan se kjønnet? Skal på TUL 10+0, så hadde vert kjekt om vi kunne sett det da. :joyful:
Tviler på at man kan se kjønnet da, siden det ikke starter å utvikles før i uke 9 :rolleyes:
 
Det er veldig spennende å ikke vite, men kommer ikke til å klare å la være!
 
Back
Topp