Vi som temper

Vedlagt. Hva heter appen dere bruker? Dette er chat gpt haha. Men sist syklus hadde jeg kjemisk graviditet og mye høyere temp. Eller. Den varierte mellom 36.9-36.4.
Tempen din har jo økt, som tyder på at EL har vært, mest sannsynlig da natt til 18. Vil påstå du har en helt normal graf, der tempen går gradvis nedover fra mens til EL, for så å øke igjen etter. Å hvor mye tempen øker kan variere fra person til person og syklus til syklus. tempen kan svinge litt i lutealfasen også. Så lenge ikke tempen går mer ned er det et godt tegn på stabilt, høyt nivå av progesteron :happy: jeg tror ikke du trenger å bekymre deg :Heartred

Fertility friend er en fin app å legge inn tempen :happy:

Tempen din har jo økt, som tyder på at EL har vært, mest sannsynlig da natt til 18. Vil påstå du har en helt normal graf, der tempen går gradvis nedover fra mens til EL, for så å øke igjen etter. Å hvor mye tempen øker kan variere fra person til person og syklus til syklus. tempen kan svinge litt i lutealfasen også. Så lenge ikke tempen går mer ned er det et godt tegn på stabilt, høyt nivå av progesteron :happy: jeg tror ikke du trenger å bekymre deg :Heartred

Fertility friend er en fin app å legge inn tempen :happy:
Ååå takk for betryggende ord. Trodde den måtte opp mye mer før det var aktuelt å snakke om. Blir spennende å se. Hadde samleie 4,5 dager før EL så det er ikke store sjansene. Men jeg har klart det før, jeg. Hehe.

Ååå takk for betryggende ord. Trodde den måtte opp mye mer før det var aktuelt å snakke om. Blir spennende å se. Hadde samleie 4,5 dager før EL så det er ikke store sjansene. Men jeg har klart det før, jeg. Hehe.
Krysser fingrene for en spire da :love017
Hvis du følger linken, kan du se alle mine grafer, å da ser du hvor mye det kan variere og at det ikke bestandig øker så veldig heller :happy:

Nå kommer det seg her! Tenker EL var kvelden 17.juni. Hadde siste samleie 13.juni rundt 13/14. Hva tenker dere?

Vedlegg

• IMG_1743.jpeg
    IMG_1743.jpeg
    125,6 KB · Visninger: 41
Neii - dette går feil vei :smiley-angry017 Jeg som hadde så fin stigning, men nå ser det ut til å falle igjen..
Noen med erfaringer? Er det fortsatt en sjanse? :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_20250627_065405.jpg
    IMG_20250627_065405.jpg
    137,5 KB · Visninger: 55
Neii - dette går feil vei :smiley-angry017 Jeg som hadde så fin stigning, men nå ser det ut til å falle igjen..
Man ser jo på helheten. Fall betyr ikke nødvendigvis game over, men du kjenner kroppen din best, tenker jeg. Men er tempen like lav i morgen, så hadde jeg nok tenkt at det ikke gikk denne runden, dessverre. Krysser fingrene for deg!

Man ser jo på helheten. Fall betyr ikke nødvendigvis game over, men du kjenner kroppen din best, tenker jeg. Men er tempen like lav i morgen, så hadde jeg nok tenkt at det ikke gikk denne runden, dessverre. Krysser fingrene for deg!
Okei, takk for svar :Heartred Er bare runde nr to med temping så er ikke helt godt kjent med kroppen sånn sett ennå :smiley-ashamed004
Blir spennende å se i morgen! Men går den opp igjen så er det kanskje det man kaller dipp? Eller bare vanlig variasjon?
Den har liksom vært så veldig fin i stigningen denne mnd kontra sist hvor den gikk veldig opp og ned i lutealfasen :smiley-ashamed004

Okei, takk for svar :Heartred Er bare runde nr to med temping så er ikke helt godt kjent med kroppen sånn sett ennå :smiley-ashamed004
Blir spennende å se i morgen! Men går den opp igjen så er det kanskje det man kaller dipp? Eller bare vanlig variasjon?
Den har liksom vært så veldig fin i stigningen denne mnd kontra sist hvor den gikk veldig opp og ned i lutealfasen :smiley-ashamed004

Det kan absolutt være en normal variasjon, ja.

Måler man oralt så er variasjonen mer påvirket av ytre faktorer, måler man vaginalt så får man best temperatur. Nå er det uansett litt for sent å bytte. Temperaturen kan påvirkes av søvn, oppvåkning, alkohol, stress. Går den opp igjen og holder seg oppe så kan det være det man kaller for dipp. Når forventer du mensen?

Det er det jeg syns er litt ubehagelig med temping - selv om man ikke skal henge seg opp i de variasjonene og heller se på helhetsbilde, så er det vanskelig. Nærmer man seg IKM og temperaturen fortsetter å dale, så er det game over som regel.

:angelic:Hva tenker dere om min graf? Har veldig symptomer på NOE. Kan være mensen også. Murringer, vond korsrygg, nysing, sykt sliten, livlige drømmer, ømme bryster. Negative tester i dag, 10 DPO

Vedlegg

• IMG_1814.jpeg
    IMG_1814.jpeg
    133 KB · Visninger: 35
Det kan absolutt være en normal variasjon, ja.

Måler man oralt så er variasjonen mer påvirket av ytre faktorer, måler man vaginalt så får man best temperatur. Nå er det uansett litt for sent å bytte. Temperaturen kan påvirkes av søvn, oppvåkning, alkohol, stress. Går den opp igjen og holder seg oppe så kan det være det man kaller for dipp. Når forventer du mensen?

Det er det jeg syns er litt ubehagelig med temping - selv om man ikke skal henge seg opp i de variasjonene og heller se på helhetsbilde, så er det vanskelig. Nærmer man seg IKM og temperaturen fortsetter å dale, så er det game over som regel.
Måler vaginalt, det har jeg gjort hele veien :happy: Hm, ja det er jo sant. Er skikkelig spent på hvordan den er i morgen!
1 juli, så er 10 dpo :nailbiting: Negative tester så langt..

Ja, kjenner det er skikkelig vrient selv..
Uff, får bare se. Føler morgendagens temp er veldig avgjørende :nailbiting:

Måler vaginalt, det har jeg gjort hele veien :happy: Hm, ja det er jo sant. Er skikkelig spent på hvordan den er i morgen!
1 juli, så er 10 dpo :nailbiting: Negative tester så langt..

Ja, kjenner det er skikkelig vrient selv..
Uff, får bare se. Føler morgendagens temp er veldig avgjørende :nailbiting:
10 DPO er fortsatt tidlig! :cat:

10 DPO er fortsatt tidlig! :cat:
Ja, sant :smiley-ashamed004 Tusen takk for gode råd :Heartred Føles som morgendagen er en hel evighet unna :smiley-ashamed004
Er så sykt spent - sist måned så holdt tempen seg høy frem til mensen kom, da falt den brått og langt ned. Samme i lutealfasen, helt annen graf enn denne gangen..
Har du stor variasjon i dine grafer, eller er det stort sett likt? :smiley-ashamed004:Heartred

Eg skjønne ikkje heilt detta med "tempen holder seg høy" greiene, den er jo stort sett alltid høy etter EL heilt regardless, fram til nokre få dager før mens. Og, sjølv om man er gravid så svinger den. Her er to graviditeter, ganske lik din:confused013
Screenshot_20250627_194052_FF App.jpg
Screenshot_20250627_194122_FF App.jpg

Eg skjønne ikkje heilt detta med "tempen holder seg høy" greiene, den er jo stort sett alltid høy etter EL heilt regardless, fram til nokre få dager før mens. Og, sjølv om man er gravid så svinger den. Her er to graviditeter, ganske lik din:confused013Vis vedlegget 463624Vis vedlegget 463625
Åh, så godt å se! Har liksom kun sett grafer som går bare opp opp opp, evt med en liten dipp :smiley-ashamed004
Veldig gøy å se likhetene :smiley-bounce022

Grafen denne mnd er veldig annerledes fra sist måned:
Mai nederst, juni (nå) øverst.

Vedlegg

• IMG_20250627_194202.jpg
    IMG_20250627_194202.jpg
    780,9 KB · Visninger: 40
Jeg er frustrert! 11 DPO i dag og negativ test. Temperaturen min har gjort ennå et hopp - til 36,8 (fikk ikke til å legge inn i grafen) - så sånn sett ingen tegn til mensen på vei!? Jeg har så masse symptomer på graviditet. Burde jeg ikke i det minste fått en liten strek i dag da? :arghh:

Vedlegg

• IMG_1814.jpeg
    IMG_1814.jpeg
    133 KB · Visninger: 32
Jeg er frustrert! 11 DPO i dag og negativ test. Temperaturen min har gjort ennå et hopp - til 36,8 (fikk ikke til å legge inn i grafen) - så sånn sett ingen tegn til mensen på vei!? Jeg har så masse symptomer på graviditet. Burde jeg ikke i det minste fått en liten strek i dag da? :arghh:

Her er den fra fertility friend

Vedlegg

• IMG_1825.png
    IMG_1825.png
    321 KB · Visninger: 29
Back
Topp