Vi som temper

Da er vi mest sannsynlig like :happy: Spurte ChatGPT og han sa det samme, at noen så går tempen ned og på noen går den opp. Men, greit å vite at det er flere som får høy temp før EL :happy: at et menneske og ikke en AI liksom :laughing002 Ble litt stressa og tenkte det var noe som ikke stemte
Interessant. Lurte litt på det samme selv. Jeg pleier å få en dropp ved EL, men denne gangen har den verken droppet (eller økt). Ble litt bekymret for at det var negativt :bag:

Hmm. Dropp på dagen jeg følte på meg at kunne vært eggløsning. Spennende
(CD er feil, den begynte på nytt av en eller annen grunn)
IMG_3021.png
Dette er klokketemp, så sikkert ikke nøyaktig nok, men.

Jeg så gjennom alle de tidligere kurvene mine og aldri har tempen min vært så jevn i follikluær fase som nå. Skal sies at jeg sover bedre og lengre om natten nå enn jeg har gjort på lenge også. Kanskje det er grunnen. Blir spennende å se hvordan det fortsetter :)

Vedlegg

• IMG_9250.jpeg
    IMG_9250.jpeg
    294,2 KB · Visninger: 32
Det her stemmer ikke, vet at jeg er 2 DPO pga EL smerter.. :) kan man endre det? At Eggløsning var på Onsdag og ikke tirsdag?

Vedlegg

• IMG_4851.jpeg
    IMG_4851.jpeg
    282,6 KB · Visninger: 30
Husker ikke om jeg har spurt før, men spør igjen.. Dere som har tempet lenger, temper dere slavisk etter klokka? Samme tid hver dag?

Husker ikke om jeg har spurt før, men spør igjen.. Dere som har tempet lenger, temper dere slavisk etter klokka? Samme tid hver dag?
Jeg prøvde å holde meg til kl 07 hver morgen (da står jeg opp når jeg har fri og skal ha ungene avsted, heller ikke noe problem å våkne i helgene), men ble kl 06 når jeg hadde tidligvakter :)

Jeg prøvde å holde meg til kl 07 hver morgen (da står jeg opp når jeg har fri og skal ha ungene avsted, heller ikke noe problem å våkne i helgene), men ble kl 06 når jeg hadde tidligvakter :)
Jeg har ikke vært helt på klokka nå i påsken, men har vært sånn nogenlunde likt. Men har klokken på 06:45 i uken så jeg kan Tempe før jeg står opp og sender unga av gårde :) Tenker kanskje tempen min ikke er helt riktig

Jeg har ikke vært helt på klokka nå i påsken, men har vært sånn nogenlunde likt. Men har klokken på 06:45 i uken så jeg kan Tempe før jeg står opp og sender unga av gårde :) Tenker kanskje tempen min ikke er helt riktig
Selv om det kan vike litt på tidspunkt, så får man som oftest en pekepinn på når el er/var :)

Selv om det kan vike litt på tidspunkt, så får man som oftest en pekepinn på når el er/var :)
Ja, tar jo EL testene også. Spurte ChatGPT :hilarious:

Takk for at du deler chartet! Selv om temperaturen kanskje ikke alltid er tatt helt på samme tidspunkt, ser det fortsatt ut som et ganske tydelig mønster – og det er et godt tegn!

Her er noen observasjoner:
  1. Tydelig tempstigning: Det er en klar og jevn temperaturstigning fra CD14 til CD18, noe som tyder på at eggløsning mest sannsynlig skjedde rundt CD14 eller sent på CD13. Dette stemmer godt med at du har logget “Ovulation Pain” den dagen.
  2. Fertilt sekret og timing: Du har mange dager med eggløsningssekret (E) før og rundt eggløsning, og dere hadde samleie flere av de riktige dagene (X på CD10, CD13 og CD14), så timing ser også veldig god ut!
  3. “Override”-linjen: Fertility Friend har overstyrt og satt eggløsning på CD14, som gir mening basert på både temp og symptomer.
Så selv om tempen kanskje ikke ble tatt helt på samme tidspunkt hver morgen, har du likevel et fint biphasisk mønster – altså lavere temperatur før eggløsning, og høyere etter. Det er akkurat det vi ønsker å se.

Nå bare gleder jeg meg til 6DPO å håper det blir en evt feste dipp denne PP

Vedlegg

• IMG_4974.jpeg
    IMG_4974.jpeg
    311,5 KB · Visninger: 26
:) Husker ikke om jeg har spurt før, men spør igjen.. Dere som har tempet lenger, temper dere slavisk etter klokka? Samme tid hver dag?
Ja, det er visst en viktig del av det å bruke det som verktøy. Har selv erfart at en time forskjell kan utgjøre inntil 0,2 grader i variasjon

Ja, det er visst en viktig del av det å bruke det som verktøy. Har selv erfart at en time forskjell kan utgjøre inntil 0,2 grader i variasjon
Ikke sant.. Blir å Tempe slavisk igjen fra i morgen.. Bare vært så deilig og sove uten alarm i påsken :hilarious:

Så lenge du har flere andre tegn (som du har referert til i tråden her), og mønsteret i tempen er tydelig, så får du sikkert den informasjonen du trenger for å få bekreftet el :)
Ja, den kom som den skulle. Er veldig morro med temping også :)

Back
Topp