Vi som temper

Æsj, på vei ned i dag og negative tester... Tanta forventes til helga:troll:

Vedlegg

• IMG_20190214_085051.jpg
    IMG_20190214_085051.jpg
    71,2 KB · Visninger: 77
10 dpo idag. Føles ut som mensen er rett rundt hjørnet meeeen.. :dance008

Vedlegg

• 20190214_174708.jpg
    20190214_174708.jpg
    69,7 KB · Visninger: 73
2 Dager til ikm. Føles ut som mens er rett rundt hjørnet, mye stikkinger i eggstokk og korsrygg. Livmorhals er høyt oppe og bakovervendt. Fikk svaak svaaak gr test idag!
Men tør ikke å håpe på noe enda :notworthy

Vedlegg

• 20190215_113258.jpg
    20190215_113258.jpg
    69,4 KB · Visninger: 76
Ganske fersk på temping, men veldig fascinert. Håper tempen holder seg og stiger litt i dagene fremover :happy:.

Er 8 dpo i dag. De symptomene jeg har hatt mest er en slags dirring nederst i magen som varer i få sek, løs mage i flere dager noe som er uvanlig for meg, svimmelhet. Hvit utflod og vannete utflod, men ikke i store mengder. Velger å ikke teste før jeg er nærmere/på IKM.

Vedlegg

• 20190215_120051.png
    20190215_120051.png
    191,4 KB · Visninger: 76
Vet dere om det stemmer at temperaturen er høyere hvis man har drukket alkohol kvelden før? De siste dagene har tempen ligget høyere enn vanlig, men det skyldes kanskje at jeg har drukket litt vin? IKM i morgen, tenker å ta en test mandag morgen hvis TR ikke dukker opp i morgen og temperaturen holder seg høy.
(vet at man egentlig ikke burde drikke når man prøver, men etter å ha blitt skuffet hver eneste måned i snart 2 år har jeg valgt å leve som vanlig frem til jeg har en positiv test )

Vedlegg

• 20190216_092210.jpg
    20190216_092210.jpg
    18 KB · Visninger: 57
Vet dere om det stemmer at temperaturen er høyere hvis man har drukket alkohol kvelden før? De siste dagene har tempen ligget høyere enn vanlig, men det skyldes kanskje at jeg har drukket litt vin? IKM i morgen, tenker å ta en test mandag morgen hvis TR ikke dukker opp i morgen og temperaturen holder seg høy.
(vet at man egentlig ikke burde drikke når man prøver, men etter å ha blitt skuffet hver eneste måned i snart 2 år har jeg valgt å leve som vanlig frem til jeg har en positiv test )
Tempen kan bli tullete etter litt vin. Jeg har drukket 2 glass vin ein kveld og det slo ut på tempen.

Jepp, alkohol, dårlig søvn og sykdom kan påvirke tempen.

Heisann da er jeg innom igjen etter ett lengre ufrivillig prøvestopp. Har gått til innkjøp av Ovusense, veldig fornøyd så langt
20190218_084120.png

Last edited:
Første pp med temping gikk i dass for min del...
Fikk feber i går, så ikke klokt ut på grafen
Screenshot_20190218-141747_FF Mobile.jpg

Har du vært inn å haket av for "fever" ? Da skal FF se bort fra temperaturen.

Ååh, nei - visste ikke at det var en funksjon for det!
Takk :D

Hei,

Jeg har nettopp begynt å tempe og er ca. rundt eggløsning.. har de siste to dagene hatt økte temperaturer mellom 36,6 og 36,75, men i dag da jeg våknet var den 36,38! Mannen hadde skrudd av en ovn og rommet var iskaldt, termometeret lå på gulvet (med hette).. har dette noe å si? Etter temping gikk jeg på badet og så la jeg meg igjen, tenkte jeg skulle se hva temp var da, og plutslelig hadde den falt til 36,20... skjønner ingenting.. trodde den i så fall skulle stige?? Termometeret er helt nytt..

Hjelp o_O

Ville ha lagt inn temperaturen du fikk før du begynte å rører deg 36.38 og notert meg den andre temperaturen.
Hos meg faller tempen rett før el. men det er mitt mønster.

Det bør ikke ha noe å si at termometeret lå på gulvet. Det at rommet er kaldere kan nok ha virket inn på temperaturen.
Du kan jo registrere temperaturen og hake av for discard, i alle fall i FF mener jeg du kan det. Da ligger verdien i kurven men påvirker ikke gjettingen til FF om når el. er

Back
Topp