Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noko dritt alsåBare å innse faktaVis vedlegget 288513
Testet noe mer idag?9 dpo og tempen gikk bittelitt opp igjen.
Ja .Begynner å bli lei nå. Tr har ikke kommet enda da. Men skjønner tegningaNoko dritt alså![]()
Testet noe mer idag?![]()

Så spennende! 10 DPO er fortsatt tidlig, så testene kan bli positive. Jeg er optimistisk!Tempen hoppa igjen! Testene ser negative ut derimot. Bittelitt tett i nesen, så håper ikke det er fordi jeg holder på å bli syk.
Som jeg har skjønt det i fht bruksanvisningen er at den taren god stund pga av at den finner gjwnnomsnittstempraturen. Altså den måler "fler" ganger, og utover det får du den Tempen som stemmer på det tidspunktet. Skjønte du?Er det flere her som bruker Babyplan termometeret? Det rosa?...
Prøver å ta tempen under dyna før jeg står opp. Setter det på plass, og trykker èn gang. Men hvor lenge skal det være på plass før jeg kan lese av..? Det piper jo aldri...! Kan ikke bruke en evighet på det, liksom... Enten er det det, eller så hører jeg ikke at det piper under dyna...!
I tillegg irriterer det meg at displayet ikke lyser før etter en god stund etter jeg har tatt det fram igjen. Kan jo ikke se i mørket.
Hva gjør jeg galt?.. De andre termometerne jeg har piper jo på null komma nix!

Som jeg har skjønt det i fht bruksanvisningen er at den taren god stund pga av at den finner gjwnnomsnittstempraturen. Altså den måler "fler" ganger, og utover det får du den Tempen som stemmer på det tidspunktet. Skjønte du?![]()
Ja, du bør vente til den piperAha... Ja, jeg tror det!
Men bør jeg vente helt til den piper?... Blir det ikke en nøyaktig nok måling om jeg stopper målingen litt før, liksom?
Aha... Ja, jeg tror det!
Men bør jeg vente helt til den piper?... Blir det ikke en nøyaktig nok måling om jeg stopper målingen litt før, liksom?