Vi som temper

Tusen takk for at du tok deg tid til å gjøre meg litt klokere :Heartred:notworthy
Nå har jeg bestilt meg et slikt termometer med minnefunksjon, samt vanlige EL-tester som jeg skal prøve sammen med monitoren min.
Har også lastet ned gratisversjonen av FF.

Et spørsmål til; - er det veldig dumt om jeg begynner å ta tempen litt ut i perioden?.. (fikk TR på søndag, får ikke begynt å tempe før termometeret kommer i posten...)
Man trenger jo ikke tempe når man har mensen, men spørs hvor lang syklus du har da. Tenker du bare begynner når det kommer jeg :) jeg måler vaginalt da tenperaturen svinger mye i munn hvis man foreksempel sover med munnen åpen

Man trenger jo ikke tempe når man har mensen, men spørs hvor lang syklus du har da. Tenker du bare begynner når det kommer jeg :) jeg måler vaginalt da tenperaturen svinger mye i munn hvis man foreksempel sover med munnen åpen

Jeg har ganske kort syklus - som regel 24 eller 25 dager.
OK, da starter jeg målingen når jeg er ferdig med mensen.

Kommer sikkert til å stille noen flere spørsmål når jeg kommer mer i gang! ;)

Litt opp igjen. Fortsatt godt over coverline :happy:
Screenshot_20190206_135641.jpg

Tusen takk for at du tok deg tid til å gjøre meg litt klokere :Heartred:notworthy
Nå har jeg bestilt meg et slikt termometer med minnefunksjon, samt vanlige EL-tester som jeg skal prøve sammen med monitoren min.
Har også lastet ned gratisversjonen av FF.

Et spørsmål til; - er det veldig dumt om jeg begynner å ta tempen litt ut i perioden?.. (fikk TR på søndag, får ikke begynt å tempe før termometeret kommer i posten...)
Nei, det gjør ingenting :)
Det viktigste er å få med seg dagene før og etter el slik at man ikke går glipp av stigninga :) Er ikke alle som temper når de har TR heller, så det går nok helt fint! Lykke til med tempinga :D

Dagens tempkurver. Siden ff mener jeg har to el-dager legger jeg ut begge. Tror selv jeg hadde EL 24/1, og er 13dpo. Ikke 29/1 og 8. Men hva vet vel jeg. Er ikke til å bli klok på :shifty:. Noen som vet hvorfor den andre EL linjen er stiplet og ikke hel?

Vedlegg

• 6BB66041-5B29-471B-8307-46B2827944AC.jpeg
    6BB66041-5B29-471B-8307-46B2827944AC.jpeg
    57,5 KB · Visninger: 82
  • D8D154BC-DCA7-453A-812A-B610695F62E9.jpeg
    D8D154BC-DCA7-453A-812A-B610695F62E9.jpeg
    57 KB · Visninger: 92
Dagens tempkurver. Siden ff mener jeg har to el-dager legger jeg ut begge. Tror selv jeg hadde EL 24/1, og er 13dpo. Ikke 29/1 og 8. Men hva vet vel jeg. Er ikke til å bli klok på :shifty:. Noen som vet hvorfor den andre EL linjen er stiplet og ikke hel?

Når krysset ikke er hel så er FF usikker på om EL har vært :)

Hvis temperaturen fortsetter slik, var EL på CD15 :-) Krysser fingrene! RHR tror jeg at jeg bare kan se bort i fra denne pp'en. Influensa og stress har rotet det til.
upload_2019-2-7_8-55-57.png

Back
Topp