Vi som temper

A5929564-B0EF-41B6-BF3C-260A11EE2FE3.jpeg

Rar Temp i dag kl 5. I morgon kommer det til rett tid.

8246BDB0-75C3-4142-A85A-8E3060AF5F3A.jpeg

Egget har nok sikkert sluppet, hva er oddsen for å ha disse tempene tilfeldigvis :D Når ingen har vært så høy før positiv el tester :)

Endelig fått bekreftet at jeg er i DPO-land:happy090 Så da har jeg startet nedtellingen til IKM, og enten IVF eller graviditet...
upload_2019-2-8_8-40-38.png

Tempen har nesten stoppet opp, to dager til tr. Så det blir vel et fall i morgen tenker jeg .Testene er blenda, så da er alt mitt håp ute på 12dpo
Screenshot_20190209_082434.jpg

Er det noen som kan hjelpe meg :smiley-ashamed008 det er første gang jeg temper. Jeg er 6 dpo idag. Og har et sabla hopp i tempen! Er der vanlig bra eller dårlig?:woot:

Vedlegg

• 20190210_123417.jpg
    20190210_123417.jpg
    59,7 KB · Visninger: 93
Last edited:
Vis vedlegget 288384
Er det noen som kan hjelpe meg :smiley-ashamed008 det er første gang jeg temper. Jeg er 6 dpo idag. Og har et sabla hopp i tempen! Er der vanlig bra eller dårlig?:woot:

Du hadde eggløsning på mandag? Også begynte du å tempe på tirsdag? Har jeg forstått det riktig da? For å kunne lese kurven må man ha tempet før eggløsning - ellers vet du ikke om temperaturen har økt.

Men det kan være et godt tegn med en ekstra tempstigning en ukes tid etter eggløsning. Så det blir spennende å se om den holder seg oppe de neste dagene!

Vis vedlegget 288384

Du hadde eggløsning på mandag? Også begynte du å tempe på tirsdag? Har jeg forstått det riktig da? For å kunne lese kurven må man ha tempet før eggløsning - ellers vet du ikke om temperaturen har økt.

Men det kan være et godt tegn med en ekstra tempstigning en ukes tid etter eggløsning. Så det blir spennende å se om den holder seg oppe de neste dagene!

Jeg lastet ned ff nå, bare for å prøve. Ellers Bruker jeg my tracker, jeg temper før det, og de ligger inne på m t, og tempen er på gjennomsnitt 36, 6. Jeg la inn bare fom tirsdag på ff:) okei, og da vil det si at eggløsningen er over? Og at den må holde seg høyt for evt graviditet?:)

Hva med disse hoppene og dippene alle snakker om da? xsmile9 jeg er helt blank på dette. Hehe

Vedlegg

• 20190210_140851.jpg
    20190210_140851.jpg
    24 KB · Visninger: 83
Jeg lastet ned ff nå, bare for å prøve. Ellers Bruker jeg my tracker, jeg temper før det, og de ligger inne på m t, og tempen er på gjennomsnitt 36, 6. Jeg la inn bare fom tirsdag på ff:) okei, og da vil det si at eggløsningen er over? Og at den må holde seg høyt for evt graviditet?:)

Hva med disse hoppene og dippene alle snakker om da? xsmile9 jeg er helt blank på dette. Hehe
Skjønner. Jeg tror du må vente og se, for det hender jo at vi har enkeltdager med hopp/dipp. Holder den seg oppe kan det være et positivt tegn. Men siden dette er første syklus du temper så er det vanskelig å si, for det er ikke én fasit på hvordan kurven skal se ut. De neste syklusene blir du nok bedre kjent med hvordan din kurve er. Eller kanskje du slipper, hvis det har klaffet nå! :-)

Skjønner. Jeg tror du må vente og se, for det hender jo at vi har enkeltdager med hopp/dipp. Holder den seg oppe kan det være et positivt tegn. Men siden dette er første syklus du temper så er det vanskelig å si, for det er ikke én fasit på hvordan kurven skal se ut. De neste syklusene blir du nok bedre kjent med hvordan din kurve er. Eller kanskje du slipper, hvis det har klaffet nå! :)
Tusen takk for svar :smiley-angelic002

Disse dagene mellom el og ikm er jammen en prøvelse i seg selv :wtf: tiden går jo så sakte! Og symptomer som man tror er relatert til graviditet. Det er slitsomt. :p

Back
Topp