lusemus 71
Forumet er livet
Har nok vært el her ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nok vært el her ja
Håper håperHurra, har skikkelig troa på denne pp dinheia egget!!!
![]()
Noko dritt når testane ikkje vil bli 2 streker. Alt kan skje endaTempen har nesten stoppet opp, to dager til tr. Så det blir vel et fall i morgen tenker jeg .Testene er blenda, så da er alt mitt håp ute på 12dpo Vis vedlegget 288345
Er det noen som kan hjelpe megdet er første gang jeg temper. Jeg er 6 dpo idag. Og har et sabla hopp i tempen! Er der vanlig bra eller dårlig?
![]()
Vis vedlegget 288384
Du hadde eggløsning på mandag? Også begynte du å tempe på tirsdag? Har jeg forstått det riktig da? For å kunne lese kurven må man ha tempet før eggløsning - ellers vet du ikke om temperaturen har økt.
Men det kan være et godt tegn med en ekstra tempstigning en ukes tid etter eggløsning. Så det blir spennende å se om den holder seg oppe de neste dagene!
jeg er helt blank på dette. HeheSkjønner. Jeg tror du må vente og se, for det hender jo at vi har enkeltdager med hopp/dipp. Holder den seg oppe kan det være et positivt tegn. Men siden dette er første syklus du temper så er det vanskelig å si, for det er ikke én fasit på hvordan kurven skal se ut. De neste syklusene blir du nok bedre kjent med hvordan din kurve er. Eller kanskje du slipper, hvis det har klaffet nå!Jeg lastet ned ff nå, bare for å prøve. Ellers Bruker jeg my tracker, jeg temper før det, og de ligger inne på m t, og tempen er på gjennomsnitt 36, 6. Jeg la inn bare fom tirsdag på ffokei, og da vil det si at eggløsningen er over? Og at den må holde seg høyt for evt graviditet?
Hva med disse hoppene og dippene alle snakker om da?jeg er helt blank på dette. Hehe
Tusen takk for svarSkjønner. Jeg tror du må vente og se, for det hender jo at vi har enkeltdager med hopp/dipp. Holder den seg oppe kan det være et positivt tegn. Men siden dette er første syklus du temper så er det vanskelig å si, for det er ikke én fasit på hvordan kurven skal se ut. De neste syklusene blir du nok bedre kjent med hvordan din kurve er. Eller kanskje du slipper, hvis det har klaffet nå!![]()

Bare hyggelig.Tusen takk for svar![]()
tiden går jo så sakte! Og symptomer som man tror er relatert til graviditet. Det er slitsomt.