Vi som temper

Ville ha lagt inn temperaturen du fikk før du begynte å rører deg 36.38 og notert meg den andre temperaturen.
Hos meg faller tempen rett før el. men det er mitt mønster.

Det bør ikke ha noe å si at termometeret lå på gulvet. Det at rommet er kaldere kan nok ha virket inn på temperaturen.
Du kan jo registrere temperaturen og hake av for discard, i alle fall i FF mener jeg du kan det. Da ligger verdien i kurven men påvirker ikke gjettingen til FF om når el. er

Takk for svar. Fant ut at jeg hadde tatt en slurk iskaldt vann, og at det trolig var årsaken. Likevel er temperaturen lav i dag igjen, men våknet 1,5 time før vanlig og tok derfor tempen da.. herregud dette er vanskelig, man er jo bare et menneske som ikke akkurat sover og våkner 100% konsistent hver natt, særlig ikke med småbarn.. jaja. Noen som kan se på min FF? Kan jeg ha hatt EL på dag 10? Hadde negativ EL-test på dag 8-10 da, så det er kanskje utelukket likevel? Har generelt sykluser på mellom 25-28 dager, kun et par ganger har jeg opplevd sykluser på 20-22 dager.

Og - merker at jeg blir stressa av å tempe.. er det kanskje et tegn på at jeg bør legge det vekk?

Vedlegg

• Skjermbilde 2019-02-21 kl. 06.46.34.png
    Skjermbilde 2019-02-21 kl. 06.46.34.png
    124,8 KB · Visninger: 89
Last edited:
Takk for svar. Fant ut at jeg hadde tatt en slurk iskaldt vann, og at det trolig var årsaken. Likevel er temperaturen lav i dag igjen, men våknet 1,5 time før vanlig og tok derfor tempen da.. herregud dette er vanskelig, man er jo bare et menneske som ikke akkurat sover og våkner 100% konsistent hver natt, særlig ikke med småbarn.. jaja. Noen som kan se på min FF? Kan jeg ha hatt EL på dag 10? Hadde negativ EL-test på dag 8-10 da, så det er kanskje utelukket likevel? Har generelt sykluser på mellom 25-28 dager, kun et par ganger har jeg opplevd sykluser på 20-22 dager.

Og - merker at jeg blir stressa av å tempe.. er det kanskje et tegn på at jeg bør legge det vekk?
Kan fortsatt hende at du hadde EL i går. Tempen i dag hadde jo vært høyere hvis du hadde våknet til riktig tid. Hvis du har betal-versjonen kan den regne det ut for deg (temperature corrector). Evt. får du vente i spenning på morgendagens temp :-)

Kan fortsatt hende at du hadde EL i går. Tempen i dag hadde jo vært høyere hvis du hadde våknet til riktig tid. Hvis du har betal-versjonen kan den regne det ut for deg (temperature corrector). Evt. får du vente i spenning på morgendagens temp :)

Det gir mer mening ja.. fant en sånn kalkulator på nettet, den viste 36,58 :) får vente i spenning..

Skjønner ikke hvorfor tempen ikke har kommet under coverline? Fikk jo mens som forventet og testene har blitt negative på 12 dpo etter svaaaak positive tester. Tok test igår men negativ såklart og tviler jeg er det pga mens.

Vedlegg

• IMG_20190221_115047.jpg
    IMG_20190221_115047.jpg
    68,6 KB · Visninger: 83
  • IMG_20190221_115112.jpg
    IMG_20190221_115112.jpg
    54,8 KB · Visninger: 72
Ganske fersk med temping, og har vel egentlig alltid hatt ganske uregelmessig menstruasjonssyklus. Sluttet på ppiller i september. Men! Har forstått hvor viktig det kan være å følge med på egen temperatur, særlig når man prøver å bli gravid.

I januar var cirka den første måneden hvor syklusen var innenfor "normal" på antall dager. Venter spent på om tempen holder seg, øker eller dropper de neste dagene. Har ikke turt å teste enda :hilarious::hungover:.

Vedlegg

• 20190221_122122.png
    20190221_122122.png
    182,6 KB · Visninger: 80
Morsomt å lese tråden dere. Jeg er helt ny på alt, vi er i første prøveforsøk og prøvde meg på temping.
Noen som vil si noe om min kurve? :p IKM var igår, men idag så spotter jeg litt. Er det over ut ut? :p

Vedlegg

• Skjermbilde.PNG
    Skjermbilde.PNG
    227,9 KB · Visninger: 89
Last edited:
Morsomt å lese tråden dere. Jeg er helt ny på alt, vi er i første prøveforsøk og prøvde meg på temping.
Noen som vil si noe om min kurve? :p IKM var igår, men idag så spotter jeg litt. Er det over ut ut? :p

Tempen er fortsatt fin. Kan det være festeblødning? Har du testet? Hvor mange dager lutealfase har du til vanlig?

Hvordan gikk det? Tempen din har jo stabilisert seg, så ser heller ut som du er gravid... Har du tatt test? :-)

Ganske fersk med temping, og har vel egentlig alltid hatt ganske uregelmessig menstruasjonssyklus. Sluttet på ppiller i september. Men! Har forstått hvor viktig det kan være å følge med på egen temperatur, særlig når man prøver å bli gravid.

I januar var cirka den første måneden hvor syklusen var innenfor "normal" på antall dager. Venter spent på om tempen holder seg, øker eller dropper de neste dagene. Har ikke turt å teste enda :hilarious::hungover:.

Hvordan har det gått med deg? :-)

Hvordan har det gått med deg? :)
Takk som spør, tempen har holdt seg stabil, litt ned i dag så snart dukker vel mensen opp. Tok test i går, den var negativ. Er usikker på om jeg er 16 eller 13 dpo.

Hadde en del stikking i venstre bryst i går, samt ømme pupper (noe jeg fremdeles har) . I forrige uke hadde jeg ekstremt mye leamus/dirring nede i magen. Hatt så mange unormale symptomer at jeg nesten hadde forventet å være gravid denne PP. Men man får jo plutselig "alle" symptomer hvis man vil det nok .:rolleyes::hilarious:

Hvordan går det med deg?

Her er min. Foreløpig gravid.
Testet negativt 14 februar, men kan se ut som festedip 13...

Vedlegg

• CB965735-3D23-4FA9-899B-E8309FFD26C7.png
    CB965735-3D23-4FA9-899B-E8309FFD26C7.png
    100,2 KB · Visninger: 84
Back
Topp