Vi som temper

Lovende temp iallefall:woot:
Høyeste måling uten å være gravid har tidligere vært 36,6. Og nå er jeg godt over det:dance008
9 dpo idag...så må smøre meg med tålmodighet litt til:cool01
Screenshot_20180907-090309_FF Mobile.jpg

Da mista jeg motet denn syklusen :sorry::sorry: blødde i dag, men var ikke alt som var like blod rødt så blir forvirret :(

Tempen gikk jo oppover, ikke nedover som sist syklus da TR kom

FF flyttet krysset så jeg skal være 13 dpo idag. Sterkere test idag og temp opp men jeg begynte å blø i natt... har fortsatt å blø idag som en mens. så da er det vel kjemisk da?

Vedlegg

• B4699C71-F52B-46D6-AB40-8F1C0607556A.jpeg
    B4699C71-F52B-46D6-AB40-8F1C0607556A.jpeg
    167,1 KB · Visninger: 104
Hvorfor får jeg ikke kryss ?? For få temperaturer ??
IMG_8133.jpg

Dagens. Sovnet av etter at jeg tempet og våknet 30 minutt senere og tempet på nytt, så vær den på 36.97, 1 gr høyere enn den jeg satt inn. Følte at den første ble mer riktig, men om det blir riktig vet jeg ikke.

Vedlegg

• Screenshot_20180908-071556_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20180908-071556_FF Mobile.jpg
    648,6 KB · Visninger: 103
Der kom krysset og tempen steg litt igjen. Heldig vis! :D Får bare stiplet kryss da... det samme gjorde jeg forrige mnd.
Pulsen steg også nå, så det var litt godt å se.

IMG_2491.jpg

Dagens. Sovnet av etter at jeg tempet og våknet 30 minutt senere og tempet på nytt, så vær den på 36.97, 1 gr høyere enn den jeg satt inn. Følte at den første ble mer riktig, men om det blir riktig vet jeg ikke.

Ser lovende ut dette, da [emoji16]

FF flyttet krysset så jeg skal være 13 dpo idag. Sterkere test idag og temp opp men jeg begynte å blø i natt... har fortsatt å blø idag som en mens. så da er det vel kjemisk da?

Det kan fort høres ut som en kjemisk, men samtidig er det jo umulig å si. Håper tempen fortsetter oppover igjen da.

Da kan det dessverre ha vært en streifer :(
Vent og se til blødningene gir seg og ta en ny test da!

Kansje lh toppen har vært så kort at du ikke har fått den med på testen. Har det vært noe forandring på testene?

Litt. Nå har jeg jo ikke testet CD 14 og 15, men samtidig så har jeg
Kansje lh toppen har vært så kort at du ikke har fått den med på testen. Har det vært noe forandring på testene?

Litt. Nå har jeg jo ikke testet CD 14 og 15, men tappen har virket lukket, det er først nå den begynner å virke åpen. Så tror ikke det kan stemme :)

Snapchat-568687182.jpg

Litt. Nå har jeg jo ikke testet CD 14 og 15, men samtidig så har jeg

Litt. Nå har jeg jo ikke testet CD 14 og 15, men tappen har virket lukket, det er først nå den begynner å virke åpen. Så tror ikke det kan stemme :)

Vis vedlegget 274085
Da kan det være at du gikk glipp av selve toppen. Fortsett å teste noen dager til, så ser du om den synker eller stiger.

Back
Topp