Bringebærpai
Glad i forumet
Hvordan vet du det? Du har jo fortsatt relativ høy temp...?Vis vedlegget 274260
Da er alt håp ute. Barre og vente på heksa. Grusomt når ein har svaret så tidligt. Lei og trist![]()
Får jeg brått mensen og da?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan vet du det? Du har jo fortsatt relativ høy temp...?Vis vedlegget 274260
Da er alt håp ute. Barre og vente på heksa. Grusomt når ein har svaret så tidligt. Lei og trist![]()

Jeg må over 36,80 pga alle dei andre svangerskapa har tempen vet over der.Hvordan vet du det? Du har jo fortsatt relativ høy temp...?
Får jeg brått mensen og da?![]()
Skimter noeTempen falt litt idag, men enda den høyeste tempen jeg har hatt. Fikk også denne idag, men om det er skygge eller ikke, det gjenstår å se.
. Dårlegast Temp kurva på lenge.Tempen falt litt idag, men enda den høyeste tempen jeg har hatt. Fikk også denne idag, men om det er skygge eller ikke, det gjenstår å se.
Er dette individuelt eller statisk? Har ikke trua på noe denne mnd. Menssmerter og neg testJeg må over 36,80 pga alle dei andre svangerskapa har tempen vet over der.
Siste 4 svangerskap har det vert slik.Er dette individuelt eller statisk? Har ikke trua på noe denne mnd. Menssmerter og neg test
Lykke til dere andre![]()
Brak festedippHer hersker det vel ingen tvil om hva som skjer [emoji28] Denne syklusen har vært et rot fra ende til annen. Aldri hatt så lav temp før heller.
Hurra for PP6!
Vis vedlegget 274446
Ok. Takk for svarSiste 4 svangerskap har det vert slik.
Tempen min falt i dag og kvilepulsen og. Så her er alt håp ute.
Menssmerter og neg tester høyrest ikkje lovendes ut. Man kjenner kroppen sin best og signala den gir.
Brak festedipp![]()
Vis vedlegget 274463
Håper og trur eggløsning var i går! Og at tempen klatrer videre oppover så jeg trygt kan slå opp telt i dpo-land![]()
JaaaaaaHåper krysset kommer ila et par dager da![]()

Det var vel tidligtHadde det ennå vært så vel [emoji51] Jeg blør mye i dag, og har menssmerter og hodepine, så jeg holder en knapp på veldig tidlig mensen [emoji85]
Aaalt for tidig. Forsinket EL og tidig mens er litt merkelig, men jeg tar det som et tegn på at kroppen ikke er helt klar for baby helt ennå. Dessverre!Det var vel tidligt
Håper på BABY neste PPAaalt for tidig. Forsinket EL og tidig mens er litt merkelig, men jeg tar det som et tegn på at kroppen ikke er helt klar for baby helt ennå. Dessverre!Det blør såpass mye i dag at det umulig kan være en festeblødning.