Vil tro at om den blir svakere så har EL vært ja.Ja må nesten det. Betyr det at EL har vært om den blir svakere? Eller er det vanskelig å si?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil tro at om den blir svakere så har EL vært ja.Ja må nesten det. Betyr det at EL har vært om den blir svakere? Eller er det vanskelig å si?
Som oftest betyr det at EL har vært ja. Og siden du har fått kryss så er det stor mulighet for at EL har vært.Ja må nesten det. Betyr det at EL har vært om den blir svakere? Eller er det vanskelig å si?
Blæh!Venter på tr.

Som oftest betyr det at EL har vært ja. Og siden du har fått kryss så er det stor mulighet for at EL har vært.
Jeg vet ikke hva som er grunnen, men kan kanskje den høye temperaturen på CD være med å forvirre?Fortsatt ikke kryss? Er det for få temperaturer før el?? Vis vedlegget 274202 Sikkerlig temp hopp i dag da[emoji43]
*CD 13Jeg vet ikke hva som er grunnen, men kan kanskje den høye temperaturen på CD være med å forvirre?
Jeg vet ikke hva som er grunnen, men kan kanskje den høye temperaturen på CD være med å forvirre?
Veldig lovende! Slik jeg først fikk mistanke om at jeg var gravid9 dpo idag, og tempen spratt opp til over 37, det er første gangen det skjer
Fikk blenda test idag. Så vet ikke helt om jeg hva jeg tror.Veldig lovende! Slik jeg først fikk mistanke om at jeg var gravidhøy temperatur 3 dager før positiv test.