Vi som temper

Vanskelig og si, det kan være positiv for deg :)

Jo takk, men tviler. Syns det virker som jeg har mye lavere temp enn resten av dere «vanlige folk» :(
Men er jo høyere temp til å være meg, enn det var føl el da :) Når hadde dere tatt første test? Klør etter å ta test nå, selv om jeg vet det er aaaalt for tidlig :P

Jo takk, men tviler. Syns det virker som jeg har mye lavere temp enn resten av dere «vanlige folk» :(
Men er jo høyere temp til å være meg, enn det var føl el da :) Når hadde dere tatt første test? Klør etter å ta test nå, selv om jeg vet det er aaaalt for tidlig :p
jeg har alt svid av test på 6 dpo. jeg er testøse.

5519B500-B7A9-4408-B85B-CB9A85A7ECA2.jpeg
jeg har alt svid av test på 6 dpo. jeg er testøse.

Hehe, tok en nå jeg og :rolleyes::wacky: Blenda.. Tror jeg offisielt kan kalle meg testetøs nå haha

Men er jo høyere temp til å være meg, enn det var føl el da :) Når hadde dere tatt første test? Klør etter å ta test nå, selv om jeg vet det er aaaalt for tidlig :p

Jeg har også veldig lave temperaturer. Ligger på 35 og 36 :p

Jeg har også veldig lave temperaturer. Ligger på 35 og 36 :p

Har du barn fra før eller? Prøvd lenge å bli gravid? Lurer på om lav temp påvirker fruktbarheten på noen måte, eller er det bare individuelt? :)

Jeg har barn fra tidligere, men jeg tempet aldri den gang. Husker jeg hadde lav temp som ungdom, så kan være jeg alltid har vært sånn :)

Har du barn fra før eller? Prøvd lenge å bli gravid? Lurer på om lav temp påvirker fruktbarheten på noen måte, eller er det bare individuelt? :)

Jeg har barn fra tidligere, men jeg tempet aldri den gang. Husker jeg hadde lav temp som ungdom, så kan være jeg alltid har vært sånn :)

Ja, har en som satt på første pp, så dette er nytt for meg. Er i pp5 nå, men første mnd med temping, så aner ikke hva som er normalt.

Er ca 20kg siden jeg ble gravid sist, så mistenker dette gjør det litt mer trøblete :p

Ja, har en som satt på første pp, så dette er nytt for meg. Er i pp5 nå, men første mnd med temping, så aner ikke hva som er normalt.

Er ca 20kg siden jeg ble gravid sist, så mistenker dette gjør det litt mer trøblete :p
Kan jo være, men... Håpe det ikke har for mye å si :)
Jeg er 10 år eldre enn sist. :oops:

Dette går jo fort til helvete...skal angivelig være 2 DPO i dag, men så sank tempen. :( For en dustete måned!! Jeg begynte å ha litt trua, men nå mista jeg den helt.

IMG_2486.jpg

Dette går jo fort til helvete...skal angivelig være 2 DPO i dag, men så sank tempen. :( For en dustete måned!! Jeg begynte å ha litt trua, men nå mista jeg den helt.

Vis vedlegget 273897
Tror ikke egget slapp, hvilepulsen din er helt flat, den skal vist også opp har jeg skjønt. Håper egget slipper ganske fort nå. Frustrerende når ikke kroppen vil.

Tror ikke egget slapp, hvilepulsen din er helt flat, den skal vist også opp har jeg skjønt. Håper egget slipper ganske fort nå. Frustrerende når ikke kroppen vil.

Kan fort se ut som at det er noe sånt.
Når jeg nå er så sent i syklusen likevel, har jeg ikke helt trua på at det kan skje noe mer. EL-testene er fullstendig negative nå.
Leser om noe som heter «fallback rise» - hvis tempen stiger igjen i morgen kan man kanskje fortsatt håpe.

Enda mer opp idag.

Vedlegg

• Screenshot_20180907-075103_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20180907-075103_FF Mobile.jpg
    614,4 KB · Visninger: 96
Ser jeg hadde lagt inn feil hvilepuls. Den hadde økt litt, fra 60 til 61. :)
Jeg krysser alt jeg har for temphopp i morgen

Vis vedlegget 273897
Ligner litt på min... Nå sier ikke jeg at jeg er gravid altså, men har testet suuuuuper svakt å et par tester.. Mulig det bare er skygger og :rolleyes:er bare 8 dpo da. Ille tidlig evt.

Vedlegg

• CCEDD420-445A-4561-8E64-3A1E4481C395.png
    CCEDD420-445A-4561-8E64-3A1E4481C395.png
    482,2 KB · Visninger: 97
Ligner litt på min... Nå sier ikke jeg at jeg er gravid altså, men har testet suuuuuper svakt å et par tester.. Mulig det bare er skygger og :rolleyes:er bare 8 dpo da. Ille tidlig evt.

Takk for oppmuntring [emoji173]️ Hååper du er gravid!
Jeg får kanskje noen svar i morgen - hvis tempen går opp igjen er det som sagt håp. [emoji8]

Back
Topp