Med meg går tempen ned rundt dei tider![]()
Godt å høre. Vi får vel bare vente å se
Er bare i pp5, men holder jo på å bli gal av denne prøvingen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med meg går tempen ned rundt dei tider![]()

Ja gal bli ein, vi får barre krysse det som kan krysses.Godt å høre. Vi får vel bare vente å se
Er bare i pp5, men holder jo på å bli gal av denne prøvingen![]()
Vanskelig og si, det kan være positiv for deg![]()
jeg har alt svid av test på 6 dpo. jeg er testøse.Jo takk, men tviler. Syns det virker som jeg har mye lavere temp enn resten av dere «vanlige folk»
Men er jo høyere temp til å være meg, enn det var føl el daNår hadde dere tatt første test? Klør etter å ta test nå, selv om jeg vet det er aaaalt for tidlig
![]()
jeg har alt svid av test på 6 dpo. jeg er testøse.
Blenda.. Tror jeg offisielt kan kalle meg testetøs nå hahaJo takk, men tviler. Syns det virker som jeg har mye lavere temp enn resten av dere «vanlige folk»
Men er jo høyere temp til å være meg, enn det var føl el daNår hadde dere tatt første test? Klør etter å ta test nå, selv om jeg vet det er aaaalt for tidlig
![]()
Jeg har også veldig lave temperaturer. Ligger på 35 og 36![]()
Vis vedlegget 273817
Hehe, tok en nå jeg ogBlenda.. Tror jeg offisielt kan kalle meg testetøs nå haha
Hehe takk og ja her ogVelkommen i klubben. Blir nok testing i morgon og. Fy kor det klor i fingranje.
Har du barn fra før eller? Prøvd lenge å bli gravid? Lurer på om lav temp påvirker fruktbarheten på noen måte, eller er det bare individuelt?
Jeg har barn fra tidligere, men jeg tempet aldri den gang. Husker jeg hadde lav temp som ungdom, så kan være jeg alltid har vært sånn![]()
Kan jo være, men... Håpe det ikke har for mye å siJa, har en som satt på første pp, så dette er nytt for meg. Er i pp5 nå, men første mnd med temping, så aner ikke hva som er normalt.
Er ca 20kg siden jeg ble gravid sist, så mistenker dette gjør det litt mer trøblete![]()
Tror ikke egget slapp, hvilepulsen din er helt flat, den skal vist også opp har jeg skjønt. Håper egget slipper ganske fort nå. Frustrerende når ikke kroppen vil.Dette går jo fort til helvete...skal angivelig være 2 DPO i dag, men så sank tempen.For en dustete måned!! Jeg begynte å ha litt trua, men nå mista jeg den helt.
Vis vedlegget 273897
Tror ikke egget slapp, hvilepulsen din er helt flat, den skal vist også opp har jeg skjønt. Håper egget slipper ganske fort nå. Frustrerende når ikke kroppen vil.
Dette går jo fort til helvete...skal angivelig være 2 DPO i dag, men så sank tempen.For en dustete måned!! Jeg begynte å ha litt trua, men nå mista jeg den helt.
Vis vedlegget 273897

Ligner litt på min... Nå sier ikke jeg at jeg er gravid altså, men har testet suuuuuper svakt å et par tester.. Mulig det bare er skygger ogDette går jo fort til helvete...skal angivelig være 2 DPO i dag, men så sank tempen.For en dustete måned!! Jeg begynte å ha litt trua, men nå mista jeg den helt.
Vis vedlegget 273897
Ligner litt på min... Nå sier ikke jeg at jeg er gravid altså, men har testet suuuuuper svakt å et par tester.. Mulig det bare er skygger oger bare 8 dpo da. Ille tidlig evt.