Vi som temper

4613F60C-7B87-4CEC-8CCA-4208FF9767F8.jpeg

Rett ned og intense murringer i natt vakna av det og måtte på do ofte. Dritt kropp. Alt for tidlig til at egget fester seg. Er ein form for mørebanka der nede.

Skjønner ikke. Aldri hatt en slik kurve.Vis vedlegget 270287

Jeg har faktisk hatt en som likner en mnd. Var ikke noe spesielt med den måneden ellers. Og vanligvis ligger den høyere. Den humpet seg litt oppover etterhvert, og mensen kom som normalt. Så dette trenger vel egentlig ikke bety så veldig mye. Tror for så vidt muligens appen bommet på EL den mnd, og at den var et par dager tidligere.
IMG_6562.jpg

Jeg har faktisk hatt en som likner en mnd. Var ikke noe spesielt med den måneden ellers. Og vanligvis ligger den høyere. Den humpet seg litt oppover etterhvert, og mensen kom som normalt. Så dette trenger vel egentlig ikke bety så veldig mye. Tror for så vidt muligens appen bommet på EL den mnd, og at den var et par dager tidligere.
Vis vedlegget 270299
Har ikke store forhåpninger denne mnd, så mensen kommer nok ila neste helg.

Rar syklus her også. Har pleid å få El senest på CD17, men fortsatt negative El-tester og lav temp. El-testen i dag var til og med svakere enn den har vært de siste dagene.. Synes det virker som om kroppen min strever mer og mer med å slippe egget, og at hormonene jeg går på gradvis har mindre effekt :/ Så lei!
IMG_1567.jpg

Hvilken tempmåler bruker dere?
Jeg kjøpte akkurat babyplan sin m/opplyst skjerm, men den tar jo ca halve evigheten før den er ferdig.. :sour: Gjør jeg noe feil? Noen som bruker en annen tempmåler som er raskere?
Måler under tunga.. :happy:

Veldig tempfall i dag ift de foregående dagene... 7dpo. Festedipp? [emoji85]

Slik ser mine tabeller ut nå (en variant der gårsdagen er tatt ut, fordi jeg hadde drukket alkohol ☹️) og en variant det gårsdagens høye måling er med.

IMG_2285.jpg

IMG_2286.jpg

Et ekstremt temp hopp idag. Har ute en tur i går og drakk litt alkohol, så vet ikke om den gjelder så mye.
Screenshot_20180812-090426_FF%20Mobile.jpg

IMG_20180812_102233.png

Stabil og fin temp denne pp :) venter EL i morgen.

Back
Topp