lusemus 71
Forumet er livet
Håper det kan være noe når den er heilt på tryne. Har hatt slik murringer i natt og vakna fleire gangar av det.Jeg krysser! Min syklus er jo helt på jordet denne mnd, så greit å heie på noen andre [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det kan være noe når den er heilt på tryne. Har hatt slik murringer i natt og vakna fleire gangar av det.Jeg krysser! Min syklus er jo helt på jordet denne mnd, så greit å heie på noen andre [emoji28]
Vanskelig og si men tampen datt rett ned igjen og intense murringer i natt. Vakna av dei.Forje pp fikk jeg positiv EL test 4 dager før mens. Var kun positiv Den ene dagen, og negativ alle dagene etter der igjen. Så vet ikke helt hvordan disse testene fungere.
Skjønner ikke. Aldri hatt en slik kurve.Vis vedlegget 270287
Rare kurver mangen har denne mnd. Kva skjer ?Skjønner ikke. Aldri hatt en slik kurve.Vis vedlegget 270287
Har ikke store forhåpninger denne mnd, så mensen kommer nok ila neste helg.Jeg har faktisk hatt en som likner en mnd. Var ikke noe spesielt med den måneden ellers. Og vanligvis ligger den høyere. Den humpet seg litt oppover etterhvert, og mensen kom som normalt. Så dette trenger vel egentlig ikke bety så veldig mye. Tror for så vidt muligens appen bommet på EL den mnd, og at den var et par dager tidligere.
Vis vedlegget 270299
Et ekstremt temp hopp idag. Har ute en tur i går og drakk litt alkohol, så vet ikke om den gjelder så mye.Vis vedlegget 270412
Kosa meg med 3 vin glass og tempen gjekk til værs. Så det har gjort stort utslag.Et ekstremt temp hopp idag. Har ute en tur i går og drakk litt alkohol, så vet ikke om den gjelder så mye.Vis vedlegget 270412
Da skal tempen snart ned. Jeg får varsel ca 2 dager før mens kommer, går gradevis ned.Om dette er en rar stigning ? [emoji23] skal evt. ha TR i morgen / innen 3 dager [emoji848]![]()
Ja,Der har nok noe å si. Får la den være der og se hva tempen sier i morgen.Kosa meg med 3 vin glass og tempen gjekk til værs. Så det har gjort stort utslag.
Får se om tempen går ned eller ikke da [emoji38][emoji85]Da skal tempen snart ned. Jeg får varsel ca 2 dager før mens kommer, går gradevis ned.
Det hadde vert kjekkere med høy i 8 mnd til.Får se om tempen går ned eller ikke da [emoji38][emoji85]
Måtte teste i går på 5 dpo for å sjå om det var antydning til strek men den var blend. Da klarte jeg og ta 3 glass med vin. I dag svei jeg av 2 tester igjen og der vart Skugge som ikkje fantes i går.Ja,Der har nok noe å si. Får la den være der og se hva tempen sier i morgen.