Vi som temper

Kan bare svare basert på egen erfaring, men for meg blir tempen riktigere om jeg tar den med gang jeg våkner, selv om det kan være tidligere enn normalt. Appen jeg bruker sier at målingen er ok, så lenge den er +- to timer fra vanlig tid. Fertility friend er mye strengere. Viktigste for meg er i alle fall at jeg har hatt noen timer sammenhengende søvn før jeg tar tempen [emoji4]
Takk!! Da prøver jeg å legge til meg vanen med å tempe når jeg våkner fra den lengste søvnen :joyful:

Og der var håper litt tilbake! 36,90 i dag, og jeg har aldri hatt en så høy temperatur før, tror 36,83 eller noe er det høyeste jeg har hatt!
Skummelt å håpe, men nå klarer jeg ikke å la være :wideyed:

09D5FA7F-867C-4BCB-B034-ABFC85409E84.jpeg

Å snakk om hopp. Kva skjer og kva er grunn ?

Her gikk tempen litt ned til 36,5 i går, for så å stige til 36,79 i dag - nesten 0,3. Aner heller ikke hva det betyr. Jeg er 5/6dpo.

@luremus 71 - synes kurven din ser skikkelig bra ut, jeg!

IMG_2258.jpg

Fikk det opp nå! :)
Det ser jo i alle fall lovende ut mtp tempstigning etter EL, da!
Jo, egget har nok sluppet. Men er veldig liten stigning. De andre syklusene har tempen hoppet opp på 70-80 tallet nesten med engang.

Dette er første gang jeg temper, og lurer egentlig på om jeg har fått det til Trodde lenge jeg ikke kom til å få noe kryss, men det kom heldigvis idag. Ser ut som el var på søndag, noe som kan stemme overens med el-smertene jeg hadde på lørdagen. Ser dette riktig ut tror dere? Syns det er veldig stort spenn mellom temperaturene da.

Vedlegg

• A51706AF-A927-455F-A88A-17FEC944D1C9.png
    A51706AF-A927-455F-A88A-17FEC944D1C9.png
    229,9 KB · Visninger: 113
Da kan ikkje 12 til 36 timer etter positiv test stemme. Da er det snakk om 4 dager etter positiv test. Får ikkje det til og stemmer for el testane har vert negative heile vegen etter positiv.
Forje pp fikk jeg positiv EL test 4 dager før mens. Var kun positiv Den ene dagen, og negativ alle dagene etter der igjen. Så vet ikke helt hvordan disse testene fungere.

I dag er jeg 10 dpo. Høye temperaturer de siste dagene (svært sjelden jeg er over 36.8), og vurderer å ta en billigstrimmel... Skulle vente til over helgen for å ikke bli så skuffet, men er jo så nysgjerrig! o_O
Screenshot_20180811-065143~3.png

Back
Topp