Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen erfarne tempere som vet hva dette plutselige temphoppet kan være ? Den ble tatt en halvtime/tre kvarter for tidlig pga 2 åringen våkna, derfor hul prikk.
Har du sovet dårlig? Eller drukket alkohol? Målte du bare en gang? Hender jeg får en bommåling, og sjekker 2-3 ganger på rappen. Da ser jeg fort om målingen var riktig eller ikke![]()
Med mindre det er noe som forstyrrer temperaturen slik at den ikke er korrekt så kan det jo være at dette er veldig positivt! Kanskje det var festedip for to dager siden ?Noen erfarne tempere som vet hva dette plutselige temphoppet kan være ? Den ble tatt en halvtime/tre kvarter for tidlig pga 2 åringen våkna, derfor hul prikk.
Ikke som jeg kommer på [emoji85] Blir noen spennende dager ja [emoji1]Med mindre det er noe som forstyrrer temperaturen slik at den ikke er korrekt så kan det jo være at dette er veldig positivt! Kanskje det var festedip for to dager siden ?ikke godt å si, men blir spennende de neste dagene da!
Målte bare en gang ja, som sagt, to åringen våkna [emoji85] Ikke drukket alkohol nei, egentlig sovet relativt godt. Pleier og å måle flere ganger hvis jeg syns den virker feil, men tror ikke denne var feil altså.
Hei. Jeg har tempet siden forrige mens (4/7), og har allerede fått økt temp etter eggløsning og utover. Har fått to streker på graviditetstest en ukes tid nå. Men i dag så sank tempen i dag, tok en test etterpå som viste positiv. Er dette normalt?
Aldri vært gravid før, så har ingen erfaring eller kunnskap rundt dette. Skal til legen til tirsdag hvertfall.
Vis vedlegget 269555
Dette er normalt, og den største grunnen til at det anbefales at man gir seg med temping etter positiv test [emoji4] Det skaper bare unødvendig stress.
Temping er ikkje til hjelp lenger når det er positive G tester. Man kan ikkje sjå på tempen om det skulke gå gale. Barre og nyte positive G testene din og stopp tempingen.Hei. Jeg har tempet siden forrige mens (4/7), og har allerede fått økt temp etter eggløsning og utover. Har fått to streker på graviditetstest en ukes tid nå. Men i dag så sank tempen i dag, tok en test etterpå som viste positiv. Er dette normalt?
Aldri vært gravid før, så har ingen erfaring eller kunnskap rundt dette. Skal til legen til tirsdag hvertfall.
Vis vedlegget 269555
Hvordan vet man at tempen ikke er gyldig?
Hm. Jeg har egentlig bare tempet i det sekundet jeg står opp hver dag - er det egentlig ikke bra nok da? Jeg har stått opp til ulike tider, men da har jeg tempet etter ca likt antall timer søvn.
Har akkurat begynt, så jeg er helt ny på dette. Blir lettere å forholde seg til samme tidspunkt nå fremover, siden ferien er over i dag![]()
Slik ser det ut foreløpig:
Vis vedlegget 269670
Litt vanskelig å si med så få målinger, men det ser jo ganske riktig ut mtp EL-symtpomer og tester![]()
Litt vanskelig å si med så få målinger, men det ser jo ganske riktig ut mtp EL-symtpomer og tester![]()