Vi som temper

Tror det er første gang at tempen holder seg så jevnt lav før EL. Vanligvis har den vært opp og ned som en jojo.
Screenshot_20180804-084158_FF%20Mobile.jpg

Noen erfarne tempere som vet hva dette plutselige temphoppet kan være ? Den ble tatt en halvtime/tre kvarter for tidlig pga 2 åringen våkna, derfor hul prikk.

Vedlegg

• 20180804_124347.jpg
    20180804_124347.jpg
    95,7 KB · Visninger: 122
IMG_2241.jpg

Nå er jeg i gang med temping. :) Sikkert altfor tidlig å si noe om dette, men fortsetter fremover for å se om det er noe for meg.

Noen erfarne tempere som vet hva dette plutselige temphoppet kan være ? Den ble tatt en halvtime/tre kvarter for tidlig pga 2 åringen våkna, derfor hul prikk.

Har du sovet dårlig? Eller drukket alkohol? Målte du bare en gang? Hender jeg får en bommåling, og sjekker 2-3 ganger på rappen. Da ser jeg fort om målingen var riktig eller ikke :)

Har du sovet dårlig? Eller drukket alkohol? Målte du bare en gang? Hender jeg får en bommåling, og sjekker 2-3 ganger på rappen. Da ser jeg fort om målingen var riktig eller ikke :)

Målte bare en gang ja, som sagt, to åringen våkna [emoji85] Ikke drukket alkohol nei, egentlig sovet relativt godt. Pleier og å måle flere ganger hvis jeg syns den virker feil, men tror ikke denne var feil altså.

Med mindre det er noe som forstyrrer temperaturen slik at den ikke er korrekt så kan det jo være at dette er veldig positivt! Kanskje det var festedip for to dager siden ? :D ikke godt å si, men blir spennende de neste dagene da!

Med mindre det er noe som forstyrrer temperaturen slik at den ikke er korrekt så kan det jo være at dette er veldig positivt! Kanskje det var festedip for to dager siden ? :D ikke godt å si, men blir spennende de neste dagene da!
Ikke som jeg kommer på [emoji85] Blir noen spennende dager ja [emoji1]

Hei. Jeg har tempet siden forrige mens (4/7), og har allerede fått økt temp etter eggløsning og utover. Har fått to streker på graviditetstest en ukes tid nå. Men i dag så sank tempen i dag, tok en test etterpå som viste positiv. Er dette normalt?

Aldri vært gravid før, så har ingen erfaring eller kunnskap rundt dette. Skal til legen til tirsdag hvertfall.
IMG_1242.jpg

Hei. Jeg har tempet siden forrige mens (4/7), og har allerede fått økt temp etter eggløsning og utover. Har fått to streker på graviditetstest en ukes tid nå. Men i dag så sank tempen i dag, tok en test etterpå som viste positiv. Er dette normalt?

Aldri vært gravid før, så har ingen erfaring eller kunnskap rundt dette. Skal til legen til tirsdag hvertfall.
Vis vedlegget 269555

Dette er normalt, og den største grunnen til at det anbefales at man gir seg med temping etter positiv test [emoji4] Det skaper bare unødvendig stress.

Vis vedlegget 269555
Temping er ikkje til hjelp lenger når det er positive G tester. Man kan ikkje sjå på tempen om det skulke gå gale. Barre og nyte positive G testene din og stopp tempingen. :)

Hvordan vet man at tempen ikke er gyldig?

Hvis man f.eks har tempet til en annen tid enn vanlig (+- 30 min går vanligvis fint), har sovet dårlig, er syk eller har drukket alkohol. For meg påvirkes ikke tempen nevneverdig av 1-2 glass vin, mens andre merker en stigning av mindre. Med litt erfaring ser du fort hvilke faktorer som spiller inn for tempen hos deg [emoji4]

Hm. Jeg har egentlig bare tempet i det sekundet jeg står opp hver dag - er det egentlig ikke bra nok da? Jeg har stått opp til ulike tider, men da har jeg tempet etter ca likt antall timer søvn.

Har akkurat begynt, så jeg er helt ny på dette. Blir lettere å forholde seg til samme tidspunkt nå fremover, siden ferien er over i dag :)

Slik ser det ut foreløpig:
IMG_2246.jpg

8802BC6F-AADB-49C0-B86D-73C7906CF5B0.jpeg

Da er el testen på retur. Så egget slipper vel i dag. Håper jeg, vil teste videre. pga kom nesten 3 dager før tiden. Vil være på sikre siden så den ikkje barre prøvde på eggløsning.

Hm. Jeg har egentlig bare tempet i det sekundet jeg står opp hver dag - er det egentlig ikke bra nok da? Jeg har stått opp til ulike tider, men da har jeg tempet etter ca likt antall timer søvn.

Har akkurat begynt, så jeg er helt ny på dette. Blir lettere å forholde seg til samme tidspunkt nå fremover, siden ferien er over i dag :)

Slik ser det ut foreløpig:
Vis vedlegget 269670

Litt vanskelig å si med så få målinger, men det ser jo ganske riktig ut mtp EL-symtpomer og tester :)

Back
Topp