Vi som temper

Må bare spørre dere: Jeg temper til vanlig 06:30 denne runden, da denne runden egentlig kun er for å se at EL har skjedd..
men i natt har frøkna vært litt urolig, så jeg har våknet sånn smått og sovnet like fort igjen. Da hun kun har drømt. Så har ikke vært ute av sengen eller noe. Og jeg har sovet med så vit åpning på munnen:p skal ikke ha mye å si men [emoji12]
Tempet første gang 04:15 da var tempen 36.06, sovnet med en gang igjen (ikke ute av sengen). Våknet 05.27 og tok tempen på nytt var da 36.18. Når jeg sjekket på nettsiden hvor man kan se hva tempen ville vært om jeg tempet kl 06.30 ville begge sagt 36.30.
Blir det feil å skrive inn 36.30 da?[emoji12]
IMG_6095.jpg

EL testene er negativ i dag.

Må bare spørre dere: Jeg temper til vanlig 06:30 denne runden, da denne runden egentlig kun er for å se at EL har skjedd..
men i natt har frøkna vært litt urolig, så jeg har våknet sånn smått og sovnet like fort igjen. Da hun kun har drømt. Så har ikke vært ute av sengen eller noe. Og jeg har sovet med så vit åpning på munnen:p skal ikke ha mye å si men [emoji12]
Tempet første gang 04:15 da var tempen 36.06, sovnet med en gang igjen (ikke ute av sengen). Våknet 05.27 og tok tempen på nytt var da 36.18. Når jeg sjekket på nettsiden hvor man kan se hva tempen ville vært om jeg tempet kl 06.30 ville begge sagt 36.30.
Blir det feil å skrive inn 36.30 da?[emoji12]
Vis vedlegget 252719

EL testene er negativ i dag.

Det letteste er å vente til i morgen med å finne det ut. Hvis tempen holder seg omtrent like høy som beregnet i dag, virker det fornuftig. Er den lav i morgen, er den mest sannsynlig beregnet for lav. Et alternativ er å legge inn den tempen du faktisk målte, på faktisk måletidspunkt. Da vil vel sirkelen bli hul, og ff legger ikke så veldig mye vekt på akkurat den tempen...

Det letteste er å vente til i morgen med å finne det ut. Hvis tempen holder seg omtrent like høy som beregnet i dag, virker det fornuftig. Er den lav i morgen, er den mest sannsynlig beregnet for lav. Et alternativ er å legge inn den tempen du faktisk målte, på faktisk måletidspunkt. Da vil vel sirkelen bli hul, og ff legger ikke så veldig mye vekt på akkurat den tempen...

Lurt! :) Da får jeg vente med tålmodighet til i morgen :) Skal ta nye EL tester etter jobb. Men føler på kroppen at EL er i dag og på venstre side [emoji106] Skal se hva tempen sier i morgen, er den lavere enn 36.30 så skal jeg endre dagens temp også :)

Spent på når EL kommer, er på
CD 12 og oppdaget akkurat masse el-slim! Men negativ el-test. Har ikke vært så godt på temping pga dårlig søvn men fikk det til i dag, så håper el dukker opp på grafen til slutt, tempen er for lav til at den har vært også så :)
IMG_6762.jpg

Synes tempen var så lav idag, kan det være feil?
Måtte bøye meg ned på gulvet, fordi tempen hadde falt ned fra nattbordet. Reiste meg aldri opp, bare strakk meg til den. Kan det være feil pga dette?

IMG_20180411_222316.jpg

Hei damer [emoji5] Neste pp joiner jeg dere her. Denne pp har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal teste etter el eller noe slikt. Har kjøpt termometer, så er klar til neste pp. Må lese meg litt opp også før jeg begynner [emoji5]

Synes tempen var så lav idag, kan det være feil?
Måtte bøye meg ned på gulvet, fordi tempen hadde falt ned fra nattbordet. Reiste meg aldri opp, bare strakk meg til den. Kan det være feil pga dette?

Vis vedlegget 252991

Den synker ofte ganske lavt i dagene før EL, så det er nok normalt. Tviler på at den kan være veldig feil pga den lille bevegelsen der, og u såfall skulle man vel tro den ble høyere

Woho, eggløsning er bekreftet! [emoji7] endret også tempen jeg hadde tidligere i uka til den tempen jeg fikk ikke den jeg kalkulerte meg fram til! :D
Da er det bare å vente til man kommer så langt at man kan teste [emoji7]
IMG_6105.jpg

02930035-D65D-4ABD-8B1F-F13345C381DF.jpeg
Her ser dere denne PPs temp og forrige pp. Er ikke så veldig håpefull, ettersom temp.kurvene er ganske like, er de ikke?

Er det lenge til denne er positiv tror dere? Det er første gang jeg tar en eggløsningstest. Kjøpte det nettopp og har nok veldig utvannet urin, om det har noe å si. Dag 11 i syklusen. Har uregelmessig mens, men sist var den på 33. Fikk plutselig masse hvitt utflod idag. Vet den skal være like sterk eller sterkere :p Og sånn ser tempen ut.

Snapchat-1920041859.jpg
IMG_20180412_174041.jpg

Er det lenge til denne er positiv tror dere? Det er første gang jeg tar en eggløsningstest. Kjøpte det nettopp og har nok veldig utvannet urin, om det har noe å si. Dag 11 i syklusen. Har uregelmessig mens, men sist var den på 33. Fikk plutselig masse hvitt utflod idag. Vet den skal være like sterk eller sterkere :p Og sånn ser tempen ut.

Vis vedlegget 253119 Vis vedlegget 253120

Tja, vanskelig å si. Jeg kan ofte ha nesten-positive tester som den der i 3-4 dager før den blir helt positiv. Men kombinert med den lave tempen vil jeg tro at det begynner å nærme seg. Ville gjettet at du skal ha EL i løpet av 3-5 dager, men det er veldig forskjellig fra person til person hvor brå LH-stigningen er [emoji51]

Tja, vanskelig å si. Jeg kan ofte ha nesten-positive tester som den der i 3-4 dager før den blir helt positiv. Men kombinert med den lave tempen vil jeg tro at det begynner å nærme seg. Ville gjettet at du skal ha EL i løpet av 3-5 dager, men det er veldig forskjellig fra person til person hvor brå LH-stigningen er [emoji51]

Kjennes ihvertfall ut som det er noe som skjer, murrer mye, spesielt på den ene siden :p tok en E-test til for å se;
http://oi67.tinypic.com/103u3o8.jpg

Dette er så spennende!

Back
Topp