Vi som temper

Æsj, den begynner å helle nedover:(
IMG_6989.jpg

Må være et godt tegn at den ligner ;) men ja, forstår godt at det er vanskelig å håpe, for det skifter så raskt..

Blå er nå, rose er da jeg ble gravid første gang(MA). Ikke ømme pupper som sist hm
IMG_6677.jpg

Fikk svak positiv test idag. Skulle hatt mensen igår 13 ikm. Nå blør jeg litt og har typiske menssmerter innimellom men puppene er vesentlig tyngre og ømme enn de ellers pleier være selv ved mensen. Jeg har heller ikke hatt det typiske droppet som kommer før mensen. Hva skjer? Ny SA?
b_ixKesY.png

Her er en syklus hvor jeg ikke var gravid.
b_rPjln0.png

Snakk om styrt [emoji32][emoji32]

IMG_4882.jpg

Håpet snur raskt :( den ligger jo enda over linjen, ser du et håp eller er TR på vei?

Jeg ser TR på vei. Jeg vil tro den kommer i løpet av helga. Men, så fortere den kommer jo raskere at jeg starte på letrozol igjen.

Skulle legge inn tempen og da stoppa alt. Så fri abbmanget vart stoppa. Tempen var på 37.00 i dag.

Det kommer jo stadig tilbud på abonnement der inne da :)

TR er nok rett rundt hjørnet.

img_4886-jpg.251180

Så gøy. Dette er første gang jeg har prøvd å tempe, begynte nesten midt i syklusen. Har uregelmessig mens, så tenkte jeg skulle prøve. Den viste at jeg hadde EL på dag 15, idag så sank tempen veldig og TR dukket opp. På dag 33. Så da kan det faktisk stemme at jeg hadde EL på dag 15, hvis jeg har forstått det riktig, at TR kommer ikke nødvendigvis akkurat 14 dager etter EL, men senest innen 20 dager eller noe sånt? . Nå har syklusen vært på 44, 28 og 33 hittil. Ønsker meg regelmessig mens :banghead:

Back
Topp