Vi som temper

PP7 starter normalt [emoji4][emoji4]

IMG_4894.jpg

Venter på mens etter provera, kjedelig at det tar så lang tid. Fremdeles ømme nippler også, sitter progrestoronet i så lenge..
b_cg05ly.png

Noen av dere som har hatt festeblødning? Som dere ser ha vi ikke prøvd denne mnd av flere grunner. Men i dag (6, eller muligens 7 dpo) hadde jeg plutselig to små dråper blod i trusa, litt rødbrunt tror jeg. Kom ikke noe blod på papiret.

Kan det ha vært en festeblødning? Har aldri spottet utenom 1-2 dager før mensen før, og venter ikke mensen før om 9-10 dager. Litt satt ut her nå, egentlig :smiley-angelic006
Screenshot_20180404-125930.png

Noen av dere som har hatt festeblødning? Som dere ser ha vi ikke prøvd denne mnd av flere grunner. Men i dag (6, eller muligens 7 dpo) hadde jeg plutselig to små dråper blod i trusa, litt rødbrunt tror jeg. Kom ikke noe blod på papiret.

Kan det ha vært en festeblødning? Har aldri spottet utenom 1-2 dager før mensen før, og venter ikke mensen før om 9-10 dager. Litt satt ut her nå, egentlig :smiley-angelic006
Vis vedlegget 251760

Hmm.. nå var det noen bittesmå antydninger til noe rosa på papiret. Kan mensen plutselig komme 6 dpo når det alltid går fast 14-15 dager mellom eggløsning og mensen? Eller er dette enten festeblødning eller en atypisk spotting? o_O

Har ikkje tempa siden 10 dpo. Alt håp er ute og reknar med spottingen er rett rundt hjørne.Forventa mens fredag.

Surt siden jeg skal på fest fredag, slitsomt med heksa og da får jeg den tanken. Lukter det,renner det over og det renner foss første dagen.

Igang igjen og Dagens chart:
IMG_20180406_080501.png

Mannen er borte alle de grønne dagene, så håper el kommer før eller senere denne gangen.

Flere enn meg som får noen skikkelig lave temp under TR?
PLutselig så bare stuper den ned i kjelleren.. [emoji848][emoji848]

IMG_0211.jpg

Nå skjønnner jeg ingenting. Igår kveld begynte det å murre i magen. Det murrer fortsatt og det føles ut som det gjør det i korsryggen også, + stikker i brystene. Tempen ble sånn. Kan det bety at jeg har EL snart? Hvor mange dager før EL får dere symptomer (dere som får det) og hvordan merker dere det?

Har uregelmessig mens.

IMG_20180409_065749.jpg

Back
Topp