Vi som temper

Spent på om den fortsetter å stige i helgen [emoji1319] 35,15 i går mot 36,33 i dag. Håper jeg klarer få kryss selv om jeg var litt dårlig på å tempe i starten, slet litt m søvn. Får jo ikke lastet opp bilde [emoji43] feil melding

Og opp det går [emoji173]️
IMG_6107.jpg

IMG_6790.jpg
håper det er nok temper til kryss, slett litt m søvn. Men den var lav i går å i dag hoppet den opp [emoji3][emoji1319]

Last edited:
Jeg pleier tempe kl 0515....i går sovnet jeg nok ikke før 02 tiden og slo av alarmen i søvne, våknet kl 08 og tempet da. Kan tempen bli så feil? Tror ikke antall timer søvn er så ulikt ellers?

Går ikke å legge inn bilder igjen, men tempen gikk litt opp igjen. Tempen har aldri vært så høyt oppe så tidlig i dpoland. Men kan det ha så mye å si, at jeg tidligere har tempet i 04:30 tiden, mens denne syklusen har jeg tempet rundt 06:30. Jeg sover jo alt mellom 3 1/2 time til 8 timer før jeg temper. I gjennomsnitt sover jeg 5 timer før jeg temper kl 06:30.
Er det ikke slik at man skal sove minimum 4 timer før man temper og til samme tid hver dag?

Jeg pleier tempe kl 0515....i går sovnet jeg nok ikke før 02 tiden og slo av alarmen i søvne, våknet kl 08 og tempet da. Kan tempen bli så feil? Tror ikke antall timer søvn er så ulikt ellers?

Jeg ville lagt inn tempen og klokkeslettet da du våknet, og gjort en notat på avviket, så sett det an hvordan det utvikler seg. Sover jeg godt, ser det ut til at tempenmin er stabil i timene rundt tidspunktet jeg skal tempe.

3 DPO i følge ff, jeg trodde jeg var 1 i følge EL testene . Har i hvettfall lagt aksjer på rette tider[emoji1319]. Hvordan tolke temp droppen i dag da?
IMG_6808.jpg

9229B741-3DF4-4D8F-9C65-9841296A6434.jpeg

Rar Temp, men har hatt 3 x 12 nattskift i helga. Liter ikkje heilt på tempen. Får rett tid og Temp i morgon. Det som irriterer meg er at el slim har ikkje komment. Skulle ha hat det no. Syklus tull no da :banghead:

Lurer på om el er i dag eller om den kommer imorgen. Litt lav tempstigning i dag kanskje?
Var syk cd 18 og 19, og antar det er derfor tempen var litt økt da.

IMG_20180417_071454.png

Back
Topp