lusemus 71
Forumet er livet
Jeg måler under tunga og det går fint for meg.Hvor måler dere temp? Nettopp begynt med temping og lurer på om jeg kan måle under tunga?[emoji848]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måler under tunga og det går fint for meg.Hvor måler dere temp? Nettopp begynt med temping og lurer på om jeg kan måle under tunga?[emoji848]
Jeg skjønner nada, temp drop og knall positiv el-test?? Var positiv i går ettermiddag også. Vis vedlegget 248772Vis vedlegget 248773
Tempen er jo gjerne lav rundt el. Selve eggløsningen er den siste dagen med lav temp og negativ test. Så du kan forvente å ha eggløsning på fredag, eller lørdag. Nå er det altså bare å legge inn alt av aksjer i dagene fremover
Når tempen stiger igjen har egget sluppet. Men den må være høyere i 3 dager for å bekrefte eggløsning.
Hehe huffdaTakk, syns det er så vanskelig å vite når riktig/best tid fir aksjer er. Å mannen min orker ikke annen hver dag i 1 uke[emoji85] Har ikke hatt slik temp drop de 2 andre syklusene jeg har tempen, men dette er også første etter MA.
men noen dager fremover nå tåler han vel får vi tro 
Denne ser absolutt lovende ut! Håper den stiger merHurra, der hoppet tempen opp igjen! [emoji3][emoji1319][emoji1319] Håper det fortsetter, vil ha kryss! Hva tror dere? Vis vedlegget 248932
Hurra, der hoppet tempen opp igjen! [emoji3][emoji1319][emoji1319] Håper det fortsetter, vil ha kryss! Hva tror dere? Vis vedlegget 248932
Ser lovendes ut.
El test er fortsatt knall positiv, el i dag kanskje? Vis vedlegget 248943
Kan hende toppen var for nokre timer siden. Vanskelig og si men tempen blir høyere i morgon.
Bare å fortsette å teste utover dagen. Jeg vil tro el er i morgenSet når de er tørker nå at den er bite litt svakere en den i går![]()
Nydelig!!Å der hoppet tempen videre opp[emoji1319]Vis vedlegget 249103
Her er det i hvertfall ingen tvil om at el har vært [emoji23] Det temp hopper i dag 3 dag på rad [emoji1319]Så da er jeg vel 2 dpo i dag da? Vis vedlegget 249232
Nei nå altså, jeg skjønner ingenting.Vis vedlegget 249258