Vi som temper

Jeg skjønner nada, temp drop og knall positiv el-test?? Var positiv i går ettermiddag også. Vis vedlegget 248772Vis vedlegget 248773

Tempen er jo gjerne lav rundt el. Selve eggløsningen er den siste dagen med lav temp og negativ test. Så du kan forvente å ha eggløsning på fredag, eller lørdag. Nå er det altså bare å legge inn alt av aksjer i dagene fremover :)
Når tempen stiger igjen har egget sluppet. Men den må være høyere i 3 dager for å bekrefte eggløsning.

Last edited:
Tempen er jo gjerne lav rundt el. Selve eggløsningen er den siste dagen med lav temp og negativ test. Så du kan forvente å ha eggløsning på fredag, eller lørdag. Nå er det altså bare å legge inn alt av aksjer i dagene fremover :)
Når tempen stiger igjen har egget sluppet. Men den må være høyere i 3 dager for å bekrefte eggløsning.

Takk, syns det er så vanskelig å vite når riktig/best tid fir aksjer er. Å mannen min orker ikke annen hver dag i 1 uke[emoji85] Har ikke hatt slik temp drop de 2 andre syklusene jeg har tempen, men dette er også første etter MA.

Takk, syns det er så vanskelig å vite når riktig/best tid fir aksjer er. Å mannen min orker ikke annen hver dag i 1 uke[emoji85] Har ikke hatt slik temp drop de 2 andre syklusene jeg har tempen, men dette er også første etter MA.
Hehe huffda:joyful: men noen dager fremover nå tåler han vel får vi tro :happy:

6135E01F-4AEF-4977-AD05-F513FFDC25D5.jpeg

Kjedligaste delen av heil perioden om 10 dager er det vel eggløsning.
D163E153-A4BD-41E9-A946-8EA25024E447.jpeg

I morgon er nok G testane negativ. Snakk om at hcg henger godt igjen.

Her er det i hvertfall ingen tvil om at el har vært [emoji23] Det temp hopper i dag 3 dag på rad [emoji1319]Så da er jeg vel 2 dpo i dag da?
IMG_6580.jpg

Back
Topp