Vi som temper

Nå er jeg veldig usikker her.

20180321_075349.jpg
ff sier at el var på CD 26. 9 dager etter begynte det mensen. Men idag på CD 9 (i teorien) fikk jeg en positiv graviditetstest
20180321_080327.jpg

Her har jeg satt "mensen" som spotting for å se sammenhengene temperaturer
Screenshot_20180321-075026_FF Mobile.jpg
da klarer ikke ff å finne el.. i tillegg ser tempen ut som den bruker å gjøre før el. og ikke slik den burde i et svangerskap (?)
Og som dere kanskje legger merke til har det ikke vært flust med sex ;) unnfangelsen må da ha funnet sted rundt CD 24 eller CD 39, å sistnevnte er alt for kort tid siden til att det ville gitt utslag på g.test..
Hva tror dere foregår?
Er helt forvirret :bored:

Last edited:
Må innrømme at jeg er fornøyd med dagens temp :D
img_4835-jpg.249791

Håper bare den holder seg så høy!

Nå er jeg veldig usikker her.

Vis vedlegget 249795 ff sier at el var på CD 26. 9 dager etter begynte det mensen. Men idag på CD 9 (i teorien) fikk jeg en positiv graviditetstest Vis vedlegget 249796
Her har jeg satt "mensen" som spotting for å se sammenhengene temperaturer
Vis vedlegget 249797da klarer ikke ff å finne el.. i tillegg ser tempen ut som den bruker å gjøre før el. og ikke slik den burde i et svangerskap (?)
Og som dere kanskje legger merke til har det ikke vært flust med sex ;) unnfangelsen må da ha funnet sted rundt CD 24 eller CD 39, å sistnevnte er alt for kort tid siden til att det ville gitt utslag på g.test..
Hva tror dere foregår?
Er helt forvirret :bored:
Skjønner du blir forvirret. Jeg vet ikke helt hva som foregår, men jeg tror jeg hvert fall ville tatt en ny test! :) krysser fingre for spire! Har du lagt inn positiv gtest i ff også?

Skjønner du blir forvirret. Jeg vet ikke helt hva som foregår, men jeg tror jeg hvert fall ville tatt en ny test! :) krysser fingre for spire! Har du lagt inn positiv gtest i ff også?
Ikke i skjemaet som jeg la inn her, men i nå har jeg det. Ff har ingenting å si om saken :shifty:
Håper veldig, men er redd for å bli skuffet.
Har håpløse sykluser, og har prøvd i snart et år:smiley-angelic001

Hva tror dere om sannsynligheten så langt? Ble gravid på den rosa(endte i MA), den blå er nå.
IMG_6589.jpg

Last edited:
Ikke i skjemaet som jeg la inn her, men i nå har jeg det. Ff har ingenting å si om saken :shifty:
Håper veldig, men er redd for å bli skuffet.
Har håpløse sykluser, og har prøvd i snart et år:smiley-angelic001
Ja, det blir en del skuffelser etter hvert! Har du testet noe mer?

Hold deg høy.
Bare hold deg der oppe! Eller gå høyere [emoji39][emoji39]

IMG_4843.jpg

Det ser jo bra ut.

Så langt ser det veldig lovende ut [emoji2][emoji2]
Er jo så tidlig at egget ikke har festet seg enda, men jeg håper jo at det gjør det [emoji39][emoji39]

b_66SqeI.jpg

So far, so good [emoji4]

Back
Topp