lusemus 71
Forumet er livet
Har EL vært, eller er den i anmasj? Tester og temp samsvarer ikke helt Hm Vis vedlegget 248529Vis vedlegget 248530
Tror den prøver og prøver til det slipper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har EL vært, eller er den i anmasj? Tester og temp samsvarer ikke helt Hm Vis vedlegget 248529Vis vedlegget 248530
Da steg tempen. Jeg skjønner ikke noe. Har hatt mye utflod siden tre dpo, som ligner på elslim, men tynnere. Negative eltester de siste dagene. Litt sterkere i går, enn dagene før, men helt klart negativ.
Vis vedlegget 248599
Håper, men syns det var en heftig og langvarig dipp i såfall [emoji23] Frykter kroppen begynner å tulle med meg!Krysser fingrene for en festedipp
Du har jo relativt jevn temp... bruker du el-tester også? Kunne jo ha vært nyttig for å se om el er i anmarsj snart..Nå skjønner jeg ingenting? Nå sank temp igjen. Hva skjer tro? Vis vedlegget 248589
Rett til værs! [emoji119]Interessant kurve[emoji848]Vis vedlegget 248626
Rett til værs! [emoji119]
Ja, får håpe det. Kjipt med pjuskeform rundt el. Når er ikm?Ja, skikkelig også! Håper ikke dagens temp er et resultat av at jeg er i litt pjusk form, men at det er befruktningstemp[emoji1317]
Ja, får håpe det. Kjipt med pjuskeform rundt el. Når er ikm?![]()
Eggløsning i løpet av dagen kanskje? Min temp kan ofte droppe i dagene før eller på selve dagen for el. Blir spennende å se tempen de neste dagene da!Jeg skjønner nada, temp drop og knall positiv el-test?? Var positiv i går ettermiddag også. Vis vedlegget 248772Vis vedlegget 248773
Jeg måler under tungen, og det har gått fint. Men hvis man får problemer med å se skikkelig temphopp, så kan det hjelpe å tempe vaginalt.Hvor måler dere temp? Nettopp begynt med temping og lurer på om jeg kan måle under tunga?[emoji848]
Jeg måler under tungen, og det har gått fint. Men hvis man får problemer med å se skikkelig temphopp, så kan det hjelpe å tempe vaginalt.![]()
Tempen ser rett ut. Min Temp er lav før egget slipper.Jeg skjønner nada, temp drop og knall positiv el-test?? Var positiv i går ettermiddag også. Vis vedlegget 248772Vis vedlegget 248773