Vi som temper

Hadde samme problemet denne PP. Fikk berre stipla kryss. Det går vel greit å ikke registrere eller? Når pleier du å ha el? Litt kjedelig hvis det er nå rundt CD10.

Ser på en del av chartene i FF at ikke alle har registrert alt temp før el. og likevel fått kryss
Bruker å ha el fra 13 til 15. Er kun el tester som jeg har kontroll på no.

Asj der var tempen lavere og da er det vel over og ut... på samme dag det begynte å gå ned over i forrige syklus.... Asj så lei av det ikke skal klaffe...

20180220_061312.png

Der føk tempen til værs.
Litt for ustabil kurve til at jeg har troen nå.
Særlig med tanke på tilbakemelding fra gyn om at polypp i livmor gjør det vanskeligere for frø å implantere.

8dpo, skal teste på torsdag tenkte jeg. Tempen i dag ble dessverre upålitelig, ikke tre timer sammenhengende søvn, og tempet 1 time senere enn vanlig
IMG_20180220_165120.png

Nei.

Får barre inn Temp, mens, utflod og sex.

Jeg registrerte feber på CD10, 11 og 12 denne PP. På CD 10 var tempen i grunn innenfor normalen. FF satte ikke kryss til og med CD18. Da var jeg inn og fjernet feberregistrering på CD10 og da fikk jeg stiplet kryss på CD13 som samenfaller med positiv CB el.test med dobbel hormonindikator.

Min erfaring er at mange feber-registreringer fører til manglende kryss på charten, men det kan jo selvfølgelig være tilfeldig. Grunnen kan jo og være at jeg hadde for få temp. registreringer før el. til at FF kunne sette kryss, den ignorerer feberregistreringer.
Har ikke opplevd sykdom mens jeg charter temp. Er kun 4. PP jeg temper så ingen ekspert her i gården :happy:

Vet ikke om dette var mye hjelp i, siden du ikke får velge feber i hele tatt.

For en idiot jeg er, første temp var 37.10, lå stille i sengen og tenkte dette stemmer ikke, målte på ny, 36,92 og tenkte Hæ det var mye ned, idioten meg målte for 3 gang og fikk da 36.94 skrev inn denne tempen men vett ikke om jeg burde stolt på første umiddelbare? Har ligget stille og målt men... kan den synke så mye 15 min? Har måleren inne lenge hver gang type par min... siden jeg måler under dynen og ikke hører den...

For en idiot jeg er, første temp var 37.10, lå stille i sengen og tenkte dette stemmer ikke, målte på ny, 36,92 og tenkte Hæ det var mye ned, idioten meg målte for 3 gang og fikk da 36.94 skrev inn denne tempen men vett ikke om jeg burde stolt på første umiddelbare? Har ligget stille og målt men... kan den synke så mye 15 min? Har måleren inne lenge hver gang type par min... siden jeg måler under dynen og ikke hører den...

Hvis du har hatt dyna av ila tiden, så kanskje? Jeg tenker det naturlige ville vært at tempen gikk litt opp hvis man knoter og etterhvert som man våkner, så litt rart at tempen går ned. Men pleier ikke å tempe flere ganger, så vet ikke.

Hvor i syklus er du? Hvordan blir kurven?

Hvis du har hatt dyna av ila tiden, så kanskje? Jeg tenker det naturlige ville vært at tempen gikk litt opp hvis man knoter og etterhvert som man våkner, så litt rart at tempen går ned. Men pleier ikke å tempe flere ganger, så vet ikke.

Hvor i syklus er du? Hvordan blir kurven?

Dynen blir jo løftet på litt for å få inn og ut tempen måler vaginalt. Jeg pleier ikke å måle flere ganger, men temp gikk 0,4-1 grad opp og ikm om 3 dager... derfor jeg tenkte det ikke stemte på høyeste da den gikk litt ned etter forrige mønster i går...

IMG_4713.jpg

5 dager til IKM, men tempen er allerede på vei ned ☹️☹️

Us, tempingen gikk dårlig i dag også. Toåringen spydde i natt rundt fire, sovnet igjen halv fem. Når jeg da våknet kl 7 (1.5t senere enn vanlig) var jeg raskt ute av sengen. Kom på med en gang at jeg ikke hadde tempet så slengte meg ned igjen [emoji23] Men det er jo egentlig for sent når jeg har bevegd meg. Bør jeg discarde temp?

IMG_20180221_071112.png

Back
Topp