Vi som temper

Sukk der sank tempen dagen før ikm hadde troen da den sank tre dager før forrige runde, da er det ikke vits i å teste, gått og tenkt ja kansje...

Kjenner skuffelsen tar meg jo, forventningene steg jo litt med tempen holdt seg opp når den sank forrige runde... jaja må mensen komme snart slik neste runde kan sparkes i gang...
Skuffende hver gang tanta kommer [emoji30] Man har jo det lille håpet frem til dess. Tar på å være prøver [emoji173]

20180223_061505.png

Da tror jeg nedoverbakken har starta.

Håper jeg har 16 dagers lutealfase denne PP, slik at jeg får noen dager til uten TR.

Skuffende hver gang tanta kommer [emoji30] Man har jo det lille håpet frem til dess. Tar på å være prøver [emoji173]

Ja jeg er sikkelig lei av hele prøvingen og karusellen dette er samt forbanna at det ikke kunne gå når det endte i sa. Burde nok tatt flere g tester men jeg spinner bare på det er for tidlig og de ikke stemmer når de er negative så ikke vits det heller:/

Ja jeg er sikkelig lei av hele prøvingen og karusellen dette er samt forbanna at det ikke kunne gå når det endte i sa. Burde nok tatt flere g tester men jeg spinner bare på det er for tidlig og de ikke stemmer når de er negative så ikke vits det heller:/
Ja, det er en skikkelig berg og dalbane. Dagen før ikm for min del, og har menssmerter, så ser ikke lyst på det. Har ingen tidligtester heller, så gidder ikke teste. Pleier å spotte dagen før ikm, så venter på at det skal begynne.

Ja, det er en skikkelig berg og dalbane. Dagen før ikm for min del, og har menssmerter, så ser ikke lyst på det. Har ingen tidligtester heller, så gidder ikke teste. Pleier å spotte dagen før ikm, så venter på at det skal begynne.

Da er vi på samme sted, kjenner lite til det fra og til men ikke testet tenker mensen kommer nok i morgen... arg sååå lei av dette styret

Ikm i dag. Syns kanskje jeg spotter pittelitt svakt i dag, men ikke fått besøk av TR enda. Men tok en tidligtest i stad og den var negativ, så tenker tanta nok bare blir en dag forsinket.

Forsov meg i dag, så tempet en time senere enn vanlig

IMG_20180224_151650.png

Sånn gikk det med denne ppen. [emoji22][emoji34]
IMG_20180225_071505.png

Back
Topp