Temp opp igjen[emoji848] pliiis la det ha vert en festedipp[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legg bort tempenHva tenker dere om tempen? Har fått posetive tester men syns tempen er for lav.. burde sikkert slutte å tempe
Vis vedlegget 246932

Hva tenker dere om tempen? Har fått posetive tester men syns tempen er for lav.. burde sikkert slutte å tempe
Vis vedlegget 246932
Hva tenker dere om tempen? Har fått posetive tester men syns tempen er for lav.. burde sikkert slutte å tempe
Vis vedlegget 246932
Legg bort tempen![]()
Oi! Positive tester??? [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Har du fått positive tester? Da er du jo gravid, daDrit i hva tempen måler seg til. Kan jo være fordi det er kaldere ute og dermed blir kaldere på soverommet.
Vis vedlegget 246932
Ja fikk posetiv i går og enda sterkere i dag[emoji50] helt i sjokk! Skulle jo egentlig starte med letrozol å slikt men så hadde vi plutselig klart det selv [emoji28]
Vis vedlegget 246980
Hei, skal begynne å tempe igjen denne syklusen, prøvde litt forrige mnd også. Problemet mitt er at jeg glemmer det på morgenen og når jeg kommer på det så har jeg jo allerede stått opp [emoji43] Hvordan klarer dere å huske denne tempingen, blir det en vane til slutt?
Haha! For en fin løsning! [emoji12] [emoji106]Hos oss er det mannen som er står opp først til ca samme tid hver dag, tempenmåleren ligger plassert oppå mobilen hans, så det er han som stapper termometeret i munnen på meg før han tar med seg mobilen og forlater soverommet![]()