Vi som temper

Spent på hva morgendagen bringer. Fremdeles ingen TR, men lurer litt på om jeg kan være 11 DPO i stedet for 16 DPO. Var syk med feber rett før el. Så hvis jeg legger inn feber på CD10 så flytter FF krysset fra CD 13 til 18. Tempen min på CD 10 er på samme nivå som den har pleid å være på CD10 i de øvrige syklusen jeg har tempet. derfor jeg fjernet feber registreringen her. Jaja finner vel ut av det til slutt. Tester ikke før vi er hjemme igjen på torsdag, men innen da har vel TR dukket opp.

31443693-30BC-4111-8305-2824FB72F0B9.jpeg

Denne ppen har jeg 0 kontroll. Veit ikkje om jeg har hatt eggløsning. Feberen har satt tempen på tryne. Det jeg veit er at positiv el test lørdag og negativ søndag.

Ah, kjedelig, kjedelig, kjedelig!

IMG_20180226_082325.png

20180226_071718.png

Det laveste jeg kan være i dag er 11 DPO, høyeste er 17, kan evt. være 15 DPO.
Ikke tegn til TR enda i dag, men dersom jeg er 11 DPO så er ikke IKM før på torsdag/fredag denne uken.

Til alle eksperter har jeg et spørsmål! Hadde 4 dager med positiv el test før den ble negativ idag ..
Men natural cycles har ikke fanget opp noen el.. hva tenker dere om temperaturen de siste dagene? Har el vært?

Vedlegg

• 9A9474F0-1C5D-4BE3-BD6D-FB47E5309237.png
    9A9474F0-1C5D-4BE3-BD6D-FB47E5309237.png
    164,3 KB · Visninger: 75
20180227_061213.png

Fremdeles ingen TR, men tempen er jo nesten på CL ellers hadde vel jeg svidd av tester som en gal om jeg var hjemme.

Har nok ikke hatt el denne PP. Det er vel derfor TR drøyer. Nå håper jeg at TR venter til torsdag. 5 timer på fly med TR har jeg ikke lyst på.

Til alle eksperter har jeg et spørsmål! Hadde 4 dager med positiv el test før den ble negativ idag ..
Men natural cycles har ikke fanget opp noen el.. hva tenker dere om temperaturen de siste dagene? Har el vært?
Jeg er ingen ekspert, men ser ut som om tempen er på vei opp. Jeg vet ikke hvordan den appen virker, hos FF blir ikke det satt kryss i kurven (el.) før en har hatt 3 påfølgende høye temperaturer.

Kanskje el på CD23 dersom tempen gjør ett hopp i dag 27.02.18

6893BEED-099F-4264-A0CC-1168F5897112.jpeg

Denne ppen klarer ikkje FF og finne krysset. Pga feberen.
Så går ut fra el tester så er jeg vel 2 el 3 dpo. Har ikkje troa på denne ppen. Magefølelsen sier barre vent på ny pp.

Fire dager med positiv test var veldig lenge. Var den minst like sterk som kontrollstreken så lenge?

Jeg kjenner ikke appen du bruker, men vil tro el har vært. Tipper det bør være større stigning for at el skal gjenkjennes.

Fire dager med positiv test var veldig lenge. Var den minst like sterk som kontrollstreken så lenge?

Jeg kjenner ikke appen du bruker, men vil tro el har vært. Tipper det bør være større stigning for at el skal gjenkjennes.
Dag 1 var det knallsterk (sterkere enn kontrollstreken), dag 2-4 var den like sterk som kontrollstreken.. dag 5 var den langt unna hehe.

Back
Topp