Vi som temper

Ikke mye håp igjen
Screenshot_20180221-071538.jpg

Us, tempingen gikk dårlig i dag også. Toåringen spydde i natt rundt fire, sovnet igjen halv fem. Når jeg da våknet kl 7 (1.5t senere enn vanlig) var jeg raskt ute av sengen. Kom på med en gang at jeg ikke hadde tempet så slengte meg ned igjen [emoji23] Men det er jo egentlig for sent når jeg har bevegd meg. Bør jeg discarde temp?

Vis vedlegget 245206

Godt å høre det ikke bare er meg sånt skjer;)

20180222_055015.png

Usikker på om tempen er rett i dag.

Er på tur i varmere land, så det kan vel påvirke temperaturen?

Målt innen for 30 min vinduet til FF

Last edited:
IMG_4716.jpg

Litt opp i dag, men måtte bevege meg litt for å finne termometeret. [emoji56]

Det kan ikke love godt:

IMG_20180222_083043.png

Forstår ingenting.. temp opp igjen i dag.. har kun plottet temp i dag ikke annet info men ff mener jeg er «fertile», men har ikke noe kryss heller...
IMG_4075.jpg

IMG_4076.jpg

Kan tempen falle samme dag som mensen kommer? To dager litt opp og ikm om to dager, ikke temper lenge....

Kan tempen falle samme dag som mensen kommer? To dager litt opp og ikm om to dager, ikke temper lenge....
Min pleier å begynne fallet 1-2 dager før mensen... :/

b_jf7iea.jpg

Hipp hurra for sykdom og temp man ikke kan stole på [emoji855]

Sukk der sank tempen dagen før ikm hadde troen da den sank tre dager før forrige runde, da er det ikke vits i å teste, gått og tenkt ja kansje...

Kjenner skuffelsen tar meg jo, forventningene steg jo litt med tempen holdt seg opp når den sank forrige runde... jaja må mensen komme snart slik neste runde kan sparkes i gang...

Last edited:
Tempen holdt seg stabil i dag, dagen før ikm. Men syns jeg så en svaaaak antydning til noe rødt på papiret, så innstiller meg på ny pp. Er oppblåst og føles som at tanta er på vei [emoji30]

IMG_20180223_060906.png

Back
Topp