Vi som temper

Snegler meg fremover. Første test på tirsdag tenker jeg [emoji7]
IMG_2470.jpg

IMG_5851.jpg

Wooooohoooo! [emoji173]️ Endelig dpoland!
Bare synd jeg har dårlig følelse siden den er lik syklusen jeg ikke ble gravid på så langt :p
IMG_5852.jpg

IMG_6838.jpg

Dagens kurve. De to siste tempene med hull i er pga jeg gikk nattevakt. Syns liksom kurven ser så bra ut, men negativ test i dag[emoji30] Syns jeg kunne skimte noe i går ettermiddag på testen dersom jeg virkelig la godviljen til. Har så inderlig lyst å være gravid

Dagens:
IMG_20180217_111540.png

Vet ikke hvor pålitelig dagens temp er, mye våken i natt med syk toåring.

IMG_4698.jpg

Dagens.
Så lenge den forholder seg høy, vil jeg få kryss på mandag. Forhåpentligvis. Den er så treg denne syklusen [emoji849][emoji19]

7dpo, og første testesmell [emoji85] Negativ såklart. Men har skikkelig sterk følelse på at jeg er gravid. Fallgruven blir stor hvis ikke [emoji17]

IMG_2488.jpg

Vis vedlegget 244601

Dagens kurve. De to siste tempene med hull i er pga jeg gikk nattevakt. Syns liksom kurven ser så bra ut, men negativ test i dag[emoji30] Syns jeg kunne skimte noe i går ettermiddag på testen dersom jeg virkelig la godviljen til. Har så inderlig lyst å være gravid
Veldig fin kurve da, dersom en ser bort fra den høye tempen i går så går jo kurve jevnt opp.

349a5128579b93db18c0271291dacc6c.png

Dagens.... ser ikke ut til at det blir noe EL denne mnd.... har hvertfall ikke trua nå syklusen ser ut til å bli så lang...
Men menskvisa har dukka opp...

Opp går det heldigvis :)
IMG_5853.jpg

Men håpet om klaff er booorte, da den er så lik syklusen som endte i TR!
IMG_5854.jpg

Back
Topp