Amandaa11
Forumet er livet
Blir spennende. Hva er amh?Ja jeg er spent kva fertil klinikken hauske finner ut i april. Har bet om sjekk om alt håp er ute el om der er håp igjen. Rekner med AMH er under 1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende. Hva er amh?Ja jeg er spent kva fertil klinikken hauske finner ut i april. Har bet om sjekk om alt håp er ute el om der er håp igjen. Rekner med AMH er under 1.
Blir spennende. Hva er amh?
Forstår. Håper på gode svarFinne ut om eg har lite eller mykje egg igjen. Har jeg under 1 så er det ikkje mykje håp igjen.
Veldig fin kurve da, dersom en ser bort fra den høye tempen i går så går jo kurve jevnt opp.Vis vedlegget 244601
Dagens kurve. De to siste tempene med hull i er pga jeg gikk nattevakt. Syns liksom kurven ser så bra ut, men negativ test i dag[emoji30] Syns jeg kunne skimte noe i går ettermiddag på testen dersom jeg virkelig la godviljen til. Har så inderlig lyst å være gravid
Veldig fin kurve da, dersom en ser bort fra den høye tempen i går så går jo kurve jevnt opp.