Dagens:
Vis vedlegget 244604
Vet ikke hvor pålitelig dagens temp er, mye våken i natt med syk toåring.
Har du VIP siden du får opp utvidet chart og dpo-dagene på coverline?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens:
Vis vedlegget 244604
Vet ikke hvor pålitelig dagens temp er, mye våken i natt med syk toåring.
Ja, det har jeg. Kom nylig en ny artig funksjon også: BBT trendHar du VIP siden du får opp utvidet chart og dpo-dagene på coverline?
Vis vedlegget 244947 Vis vedlegget 244947 Vis vedlegget 244947 Noen håp om det kan være treff denne mnd? Eller kan jeg bare pakke i sammen håpet med en gang?
Jeg tenker det er håp! [emoji1376] Så lenge dere har lagt inn aksjer i nærheten av EL [emoji5]
Gikk plutselig helt i kjelleren av dette lille tempdroppet. Burde jeg? Følte liksom at alt håp nå er ute, men vet jo egentlig at det ikke er det siden den er såpass høyt over coverline? Blir sprø av denne ventetiden!
Vis vedlegget 244948
Gikk plutselig helt i kjelleren av dette lille tempdroppet. Burde jeg? Følte liksom at alt håp nå er ute, men vet jo egentlig at det ikke er det siden den er såpass høyt over coverline? Blir sprø av denne ventetiden!
Vis vedlegget 244948
Når pleier du å få dropp i temp? Og det er tendensen som gjelder og ikke en gang ned eller opp...
Jeg hadde et dropp som var større enn det der, da var jeg gravid, så hadde hadde absoultt ikke gitt opp håpet av det der altså![]()
Hadde samme problemet denne PP. Fikk berre stipla kryss. Det går vel greit å ikke registrere eller? Når pleier du å ha el? Litt kjedelig hvis det er nå rundt CD10.Har ikkje ført opp dei 2 siste dagane pga feber. Kan ikkje legge inn 38,10 da finner den ikkje el. Er CD 10 i dag.
Håper med deg, kjenner jeg takler dårlig dagene mot ikmForrige pp fikk jeg dropp på 11 dpo, og tr 15 dpo. Håper tr holder seg langt unna. Har fryktelig vondt i livmor i dag [emoji15]