Vi som temper

Har du VIP siden du får opp utvidet chart og dpo-dagene på coverline?
Ja, det har jeg. Kom nylig en ny artig funksjon også: BBT trend

Screenshot_2018-02-18-17-30-01.png

Vet ikke helt hvor nyttig den funksjonen er ennå :)

20180219_061128.png

Går nok ikke veien denne PP.
Synes det er tidlig med temp.fall nå, har vanligvis 14-15 dagers lutealfase.
Jaja sykdom denne mnd har vel kanskje gjort sitt for å klusse til.

Arg hater tiden ifra eggløsning til mensen. Da er liksom alle sjangser gått og enn må vente og har blitt oftere skuffet enn glad.

Har prøvd å se etter trifasisk kurve denne gangen men klarer ikke å se det... sukk hadde sikkelig håp fordi vi traff med eggløsning greit....

Holder seg nå høy, men tempen ble tatt en time for tidlig i dag, siden det var min tur å ha snuppa i natt.
IMG_5856.jpg

Skulle ønske jeg hadde litt tro på klaff, men magefølelsen sier nei og den har hadd rett de andre gangene [emoji849]
Men hadde vært litt for utrolig at det skulle klaffe på første EL siden september [emoji12]

Hva kan dette bety??

IMG_4059.jpg

Ga egentlig litt opp en periode som dere ser.. men plutselig kom denne tempen som er det høyeste jeg har hatt.

Vel, fikk vist "for høy" temp i dag tidlig slik at krysset flyttet seg

IMG_4703.jpg

Det vil vi ikke ha noe av. Så kjørte override

IMG_4704.jpg

bilde.png
bilde.png
bilde.png Noen håp om det kan være treff denne mnd? Eller kan jeg bare pakke i sammen håpet med en gang?

Gikk plutselig helt i kjelleren av dette lille tempdroppet. Burde jeg? Følte liksom at alt håp nå er ute, men vet jo egentlig at det ikke er det siden den er såpass høyt over coverline? Blir sprø av denne ventetiden!
IMG_2524.jpg

Gikk plutselig helt i kjelleren av dette lille tempdroppet. Burde jeg? Følte liksom at alt håp nå er ute, men vet jo egentlig at det ikke er det siden den er såpass høyt over coverline? Blir sprø av denne ventetiden!
Vis vedlegget 244948

Når pleier du å få dropp i temp? Og det er tendensen som gjelder og ikke en gang ned eller opp...

IMG_6891.jpg
El har vært litt merkelig denne gangen. Følte på kroppen at cd 13 var en fruktbar dag. Og på første max/peak dag på monitoren var det lite liv der nede i forhold til hva det pleier.

Men har FF rett her? Synes det EL krysset var rar i forhold til de positive EL testene bl.a.

Vis vedlegget 244948

Jeg hadde et dropp som var større enn det der, da var jeg gravid, så hadde hadde absoultt ikke gitt opp håpet av det der altså ;)

Når pleier du å få dropp i temp? Og det er tendensen som gjelder og ikke en gang ned eller opp...

Forrige pp fikk jeg dropp på 11 dpo, og tr 15 dpo. Håper tr holder seg langt unna. Har fryktelig vondt i livmor i dag [emoji15]

Jeg hadde et dropp som var større enn det der, da var jeg gravid, så hadde hadde absoultt ikke gitt opp håpet av det der altså ;)

Ååå, det var en oppløftende kommentar [emoji1376] Håper det er tilfelle her også. Er fryktelige stikkinger i livmor i dag jaffal!

Har ikkje ført opp dei 2 siste dagane pga feber. Kan ikkje legge inn 38,10 da finner den ikkje el. Er CD 10 i dag.
Hadde samme problemet denne PP. Fikk berre stipla kryss. Det går vel greit å ikke registrere eller? Når pleier du å ha el? Litt kjedelig hvis det er nå rundt CD10.

Ser på en del av chartene i FF at ikke alle har registrert alt temp før el. og likevel fått kryss

Back
Topp