Vi som temper

Om dere får positiv el test om kvelden legger dere det inn om kvelden Da? Og om den blir negativ om kvelden legger dere det inn da og? Eller venter dere til neste dag da dere temper om morgenen?

3730d0c7c335be81b60fde5c1c9b13b6.jpg
omtrent samme temp disse dagene :o CD46 og ingen mens.. Spottet i fem dager og idag på morningen var det ingen ting, men igår midt på dagen fy Søren så oppblåst og fæl i magen jeg følte meg da :s FRUSTRERENDE!!!! Hvis ikke den spottingen jeg hadde var en typisk mensen da....?

13 dpo e en sensasjon for meg:D
Fikk en svak positiv CB i går kveld. Siden det er en del skyggestreker knyttet til de testene så tok jeg den med en klype salt. Kjøpte rfsu og testet i sted med 2 timers urin ( klarte ikke å vente :yuck:) super svak strek på den og.
Vet av erfaring at jeg skiller ut hcg sent i urinen. EL var på dag 15 denne mnd. Litt senere enn ventet.
Screenshot_20180201-094750.png

Shitt dette er spennende!!!! :cool05
Får jo selvfølgelig ikke lastet opp bildene. Får beskjed at filen er for stor..
Her er charten ihvertfall.

Såååånn.... tror jeg tør å putte det inn nå[emoji85]
Selv om den faktisk var positiv alt på tirsdag....
7cbb79db2b9da15de0805911015af85e.jpg

Fikk en svak positiv CB i går kveld. Siden det er en del skyggestreker knyttet til de testene så tok jeg den med en klype salt. Kjøpte rfsu og testet i sted med 2 timers urin ( klarte ikke å vente :yuck:) super svak strek på den og.
Vet av erfaring at jeg skiller ut hcg sent i urinen. EL var på dag 15 denne mnd. Litt senere enn ventet.Vis vedlegget 242325
Så herlig!!

Du kan klippe til bildet litt for å få plass ;)

Vet av erfaring at jeg skiller ut hcg sent i urinen. EL var på dag 15 denne mnd. Litt senere enn ventet.Vis vedlegget 242325

Oioi så spennende! Heier på deg[emoji16]

Åååå hvisker gratulerer. Du må beskjære bildet, eller det må hvertfall jeg, for å få lastet de opp

Så gøy med mange positive tester denne uken. Håper det smitter :happy119

Jeg er på CD5 og veldig klar for at TR pakker og holder seg vekke leeeenge

Oi! Oi! Oi! Dette blir bra skal du se! [emoji16]

Da er egget sluppet, og det er bare å vente. Har aldri hatt slikt temphopp før, så håper det er et godt tegn [emoji120]
c07de45e73a51109b5f3446ba09757cd.png

Da er egget sluppet, og det er bare å vente. Har aldri hatt slikt temphopp før, så håper det er et godt tegn [emoji120]
c07de45e73a51109b5f3446ba09757cd.png
Oi oi for et hopp!!

Når vet man at man har eggløsning? Jeg er nybegynner på denne tempinga

Det er vanskelig å vite helt sikkert, men det er noen tegn på at el er på vei:
Fertilt el-slim er enten eggete eller vannete
Lav temperatur (hos noen ekstra lav før el)
Positiv eggløsningstest

mens andre indikerer at den har vært:
Tydelig temp-økning, som holder seg høy over flere dager.

Anbefaler å følge fertility friends opplæringsprogram, da får man det grunnleggende. Og blar du tilbake i tråden her, finner du også tips.

Jeg legger inn den dagen den er tatt.
Fikk positiv el test mandag morgen og kveld så lå inn positiv den dagen, fremdeles positiv tirsdag morgen men negativ tirsdags kveld. La inn negativ på kvelden den dagen. Nå fikk jeg krysset idag med el på mandag. Men det stemmer jo ikke?

Fikk positiv el test mandag morgen og kveld så lå inn positiv den dagen, fremdeles positiv tirsdag morgen men negativ tirsdags kveld. La inn negativ på kvelden den dagen. Nå fikk jeg krysset idag med el på mandag. Men det stemmer jo ikke?

Kan du vise tempkurve? Med avansert beregning av el tar den mer hensyn til temp enn el-tester.

9bf166e834475f6cd62800385e78eadb.jpg

Har ikke fått tempet noe særlig da jeg har lagt med feber i 3 uker. Tok litt tid før jeg fikk el, så testet en stund[emoji85]

Hm.. normalt med tempehopp den dagen man tester positivt?

B81DBB64-A3D5-44C4-8ECF-67044DF3A5FB.jpeg
7DE1489C-F2EA-4649-8ADD-C07DB36A83DE.jpeg

Back
Topp