Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Når vet man at man har eggløsning? Jeg er nybegynner på denne tempinga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
) super svak strek på den og.
Så herlig!!13 dpo e en sensasjon for meg
Fikk en svak positiv CB i går kveld. Siden det er en del skyggestreker knyttet til de testene så tok jeg den med en klype salt. Kjøpte rfsu og testet i sted med 2 timers urin ( klarte ikke å vente) super svak strek på den og.
Vet av erfaring at jeg skiller ut hcg sent i urinen. EL var på dag 15 denne mnd. Litt senere enn ventet.Vis vedlegget 242325
Shitt dette er spennende!!!!
Får jo selvfølgelig ikke lastet opp bildene. Får beskjed at filen er for stor..
Her er charten ihvertfall.
13 dpo e en sensasjon for meg
Fikk en svak positiv CB i går kveld. Siden det er en del skyggestreker knyttet til de testene så tok jeg den med en klype salt. Kjøpte rfsu og testet i sted med 2 timers urin ( klarte ikke å vente) super svak strek på den og.
Vet av erfaring at jeg skiller ut hcg sent i urinen. EL var på dag 15 denne mnd. Litt senere enn ventet.Vis vedlegget 242325
Åååå hvisker gratulerer. Du må beskjære bildet, eller det må hvertfall jeg, for å få lastet de opp13 dpo e en sensasjon for meg
GratulererSåååånn.... tror jeg tør å putte det inn nå[emoji85]
Selv om den faktisk var positiv alt på tirsdag....![]()
13 dpo e en sensasjon for meg
Oi oi for et hopp!!Da er egget sluppet, og det er bare å vente. Har aldri hatt slikt temphopp før, så håper det er et godt tegn [emoji120]
![]()
Når vet man at man har eggløsning? Jeg er nybegynner på denne tempinga
Om dere får positiv el test om kvelden legger dere det inn om kvelden Da? Og om den blir negativ om kvelden legger dere det inn da og? Eller venter dere til neste dag da dere temper om morgenen?
Fikk positiv el test mandag morgen og kveld så lå inn positiv den dagen, fremdeles positiv tirsdag morgen men negativ tirsdags kveld. La inn negativ på kvelden den dagen. Nå fikk jeg krysset idag med el på mandag. Men det stemmer jo ikke?Jeg legger inn den dagen den er tatt.
Fikk positiv el test mandag morgen og kveld så lå inn positiv den dagen, fremdeles positiv tirsdag morgen men negativ tirsdags kveld. La inn negativ på kvelden den dagen. Nå fikk jeg krysset idag med el på mandag. Men det stemmer jo ikke?